کد خبر: 12090058913
اقتصاد کلانجامعه و فرهنگسلامت و رفاه

یارانه معیشتی چه کسانی واریز نشده است؟

یارانه معیشتی بنزین در روز چهارشنبه گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد، اما مشتریان بانک سپه می‌گویند که یارانه‌ای نگرفته‌اند این موضوع تا به حال چندین بار تکرار شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، یارانه معیشتی بنزین در روز چهارشنبه گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد، اما مشتریان بانک سپه می‌گویند که یارانه‌ای نگرفته‌اند این موضوع تا به حال چندین بار تکرار شده است.

در حالی یارانه معیشتی خانوارها واریز شده که بانک سپه در واریز یارانه معیشتی تاخیر داشته است. این اتفاق در تیر ماه نیز رخ داد و پاسخ این بود که فایل ارسالی واریز یارانه بانک سپه به مشکل خورده است. در واقع مشکل در سیستم پرداخت بانک سپه عنوان شد.

اما در خصوص واریز نشدن یارانه معیشتی آذر ماه هنوز اطلاعیه‌ای مشخص نشده است. یارانه‌بگیران در این خصوص گله‌مند هستند و می‌گوید:

«تاالان که یارانه من واریز نشده تاکی باید ناکارآمدی این دولت و آن دولت رو تحمل کنیم ،لعنت به هرچه دروغگو چه بالا چه پایین.»

«یارانه آذر ماه برای ماه نریختن چرا به مردم دورغ می گویید من کارتم مال بانک سپه است نریختن»

«چرا یارانه معیشتی برای ما بانک سپه واریز نشده. میشه پیگیر بشه به خدا ماقشرهای ضعیف جامعه هستیم چرا به فکر ما نیستن خدا ازتون نگزره آه بچه های ما گریبان گیرتون بشه»

«ما هم از بانک‌ سپه یارانه معیشتی میگیریم. ولی این ماه برامون واریز نشده مشکل از کجاست»

«یارانه معیشتی این ماه برای من پرداخت نشد یک کارگر ساده وهیچی هم بنام ندارم خوب مشکل مردم راحل میکنن.واقعاکه»

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا