کد خبر: 110403164714
اخبار شرکت هابانک و بیمه

یزدان‌ دوست: بیمه‌های عمر، بخش بکر بازار با پتانسیل‌های فراوان است

بیمه‌های عمر، بخش بکر بازار با پتانسیل‌های فراوان استمراسم معرفی و تجلیل از برترین‌های پویش در امتداد همراهی ویژه بیمه‌های زندگی بیمه ملت برگزار شد.

به گزارش عصر اقتصاد، در مراسمی با حضور علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت، برترین‌های پویش در امتداد همراهی ویژه بیمه‌های زندگی بیمه ملت معرفی و از آنان قدردانی به عمل آمد.

مدیرعامل بیمه ملت، ضمن اشاره به استقبال گسترده از این پویش توسط شبکه فروش، اظهار داشت: این طرح که در قالب جشنواره برگزار شد، موجب فعال شدن بیشتر نمایندگان شرکت شد و این اتفاق جای خوشحالی و قدردانی دارد. برخی از نمایندگان ما در این زمینه بسیار فعال بودند و جز این نیز انتظاری نبود و ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

یزدان‌دوست با اشاره به اهمیت بیمه‌های عمر در صنعت بیمه، افزود: طی سال‌های اخیر در صنعت بیمه توجه زیادی به بیمه‌های عمر شده است اما با میانگین و استاندارد جهانی در این رشته بیمه‌ای فاصله قابل توجهی داریم. این نشان‌دهنده کار سخت نمایندگان و شبکه فروش است چرا که اقناع افراد در شرایط اقتصادی کنونی کار سختی است و جذب یک مشتری بیمه عمر سخت‌تر از جذب مشتری در سایر رشته‌های بیمه‌‌ای است.

وی با بیان اینکه حوزه بیمه‌های عمر بخش بکر بازار است، خاطرنشان کرد: در یک دهه گذشته توجه زیادی روی این حوزه شده است. همایش‌های مختلفی برای آن تدارک دیده شده و از نظر علمی و پژوهشی کارهای ارزشمندی صورت گرفته است.

یزدان‌دوست در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهمیت آموزش و تبادل تجربه خطاب به نمایندگان حاضر در جلسه، گفت: تجربیات شما در حوزه تیم‌سازی و فنون مذاکره قابل تقدیر و ارزشمند است. توصیه من به شما عزیزان این است که حتماً از تجربیات همدیگر استفاده کنید.

مدیرعامل شرکت بیمه ملت اضافه کرد: نیازمند است برای این رشته دوره‌های آموزشی مستمر برگزار کنیم، برای فروش بهتر و بیشتر باید اصول و فنون مذاکره را به بالاترین حد خود برسانیم. حتی برای سایر نماینده‌هایی که در این جمع نیستند نیز دوره آموزشی برگزار کنید. با انتقال دانش و تجربه شما تابلوهای دیگری بلند می‌شود و بازار شما قطعاً تهدید نخواهد شد. بنابراین حوزه آموزش را جدی بگیرید و دانش و تجربه خود را منتقل کنید و این بسیار با ارزش است.

وی در پایان با اشاره به دستاوردهای پویش در امتداد همراهی، گفت: رقم ۵۴ میلیارد تومان برای فروش بیمه‌های عمر و زندگی در مدت کوتاه برگزاری جشنواره قابل قبول است البته می‌توانست بهتر از این هم باشد. هرچند ما دنبال توسعه این طرح و یا طرح‌های مشابه هستیم اما تاکید من بر این است که نیاز بازار را شما بهتر می‌توانید درک کنید و باید به برگزاری چنین طرح‌هایی کمک کنید. با کمک و همراهی شبکه فروش باید تصویر صحیحی از مخاطبان و مشتریان ترسیم کنیم تا طرح‌های جدید متناسب با نیاز مخاطبین باشد.

بهمن سوری، معاون توسعه بازار بیمه ملت نیز در این مراسم ضمن تبریک به برترین‌های پویش در امتداد همراهی، اظهار داشت: این پویش نشان‌دهنده تعهد و تلاش بی‌وقفه شبکه فروش شرکت بیمه ملت در جهت ارائه بهترین خدمات به مشتریان است و ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

وی با اشاره به اهمیت بیمه‌های عمر در صنعت بیمه، افزود: بیمه‌های عمر از جمله مهم‌ترین ابزارهای تامین امنیت و آرامش خانواده‌ها هستند و پویش در امتداد همراهی نیز در راستای توسعه فرهنگ بیمه‌های عمر و ارائه خدمات نوین به بیمه‌گذاران عزیز طراحی و اجرا شده است.

در پایان این مراسم، از برترین‌های پویش در امتداد همراهی قدردانی به عمل آمد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا