کد خبر: 240902146322
اخبار شرکت هابانک و بیمه

یک روز پس از مهار آتش سوزی: با حضور مدیرعامل بیمه آسیا، بررسی آتش سوزی پالایشگاه بیرجند آغاز شد

مدیرعامل بیمه آسیا و هیات کارشناسی همراه به منظور بررسی حادثه آتش سوزی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند، عازم استان خراسان جنوبی شدند و از این پالایشگاه بازدید کردند.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا از بیرجند، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به همراه معاون فنی بیمه های اموال و تنی چند از مدیران، سرپرست منطقه چهار و کارشناسان فنی شرکت برای بررسی آتش سوزی مخازن پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند که در روز ۱۹ آذر ماه سال جاری بخشی از آن دچار حریق شده بود به استان خراسان جنوبی سفر کردند.

بنا بر این گزارش، مدیرعامل بیمه آسیا ضمن دیدار با مدیرعامل مینی پالایشگاه بیرجند و همچنین مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی استان خراسان جنوبی، از بخش های آسیب دیده پالایشگاه بازدید کرد و در جریان وقوع حادثه و روند بررسی آن، قرارگرفت.

در این بازدید، مسعود بادین بر بررسی دقیق و سریع حادثه تاکید کرد و رهنمود ها و دستورات لازم را در این خصوص صادر نمود.

مدیرعامل پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند نیز در این دیدار، از سرعت عمل کارشناسان بیمه آسیا درآغاز بررسی و حضور به موقع در محل حادثه، تشکر و قدردانی کرد.

تاکید بر تحقق برنامه های بیمه آسیا در سال جاری

در ادامه سفر مدیر عامل آسیا و هیات همراه مسعود بادین بر تحقق برنامه های این شرکت در سال جاری تاکید کرد.

مسعود بادین در دیدار با کارکنان بیمه آسیا در شعبه بیرجند ضمن قدردانی از زحمات پرسنل این شعبه گفت شعبه بیرجند یکی از مراکز ی است که در دورترین نقطه کشور خدمات ارائه میدهد و این بسیار ارزشمند و شایسته سپاسگزاری است.

بادین در ادامه این دیدار عملکرد بیمه آسیا در ارائه خدمات ،شفافیت مالی و عملکرد بیمه ای در هشت ماه امسال بسیار ارزنده و مطلوب را توصیف کرد و گزارش های مثبت نهادهای ناظر را مبین تلاش همه جانبه کارکنان سختکوش و شبکه فروش توانمند بیمه دانست.

مدیر عامل بیمه آسیا تاکید کرد با توجه به همت و همدلی تحسین برانگیز مدیران،کارکنان و شبکه فروش و همراهی ارزشمند هیات مدیره شاهد تحقق برنامه های بیمه آسیا در سال جاری خواهیم بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا