کد خبر: 24120074793
عصر انقراض (طنز)

یک مرد نبود میکروفن را چک کند؟ (طنز)

توهین استاندار خراسان شمالی به بانوان

راضیه حسینی

سعید پیرزاده فعال رسانه‌ای با انتشار ویدئویی نوشت: «حسین نژاد استاندار خراسان شمالی در جلسه صبح امروز هنگامی که فکر می‌کرد میکروفنش خاموش است می‌گوید: به این زن‌ها رو بدهید کل کشور را تصرف می کنند!»

دیگر واقعاً داریم نگران فشار کاری که روی مردهاست می‌شویم. شوخی که نیست، تصرف، نه ببخشید، مدیریت کل کشور خیلی زحمت دارد. همین می‌شود که برای کاری جزئی و پیش‌پاافتاده مثل چک کردن میکروفن، نیروی مرد کم می‌آورند.

 واقعاً حق با شماست. زن‌ها را چه به مسئولیت. ریاست فقط مال مردهایی مثل شماست، که به بهترین وجه انجام‌ش می‌دهید. حالا این وسط یک میکروفن باز مانده که چیزی نیست. یا مثلاً مسئولی دیگر، پشت میکروفن باز، به خبرنگار توهین کرده که آن هم چیزی نیست. یا یکی مثل آقای آجرلو ابر میکروفن را به‌خاطر قرمز بودن برداشته، که آن هم اصلاً مهم نیست. مهم اصل مطلب است. مدیریت کلان کشور که بی‌نقص در حال انجام است.

پیشنهاد می‌کنیم از این به بعد دو، سه تا مرد برای چک کردن میکروفن بگذارید که اگر یکی یادش رفت بعدی پوشش دهد. قبل از این‌که بخواهید صحبت‌های محرمانه انجام دهید حتماً یکی، دو بار بزنید روی میکروفن. جهت اطمینان یک، دو، سه هم بگویید. اگر دیدید کسی طرف شما برنگشت و اوضاع امن است، دیگر هر چه دل‌تان خواست بگویید.

البته یک پیشنهاد دیگر هم برای‌تان داریم. برای این‌که دیگر هیچ مشکلی در اجرای مسئولیت‌های خطیرتان به وجود نیاید، بهترین کار صیانت است. اگر قانون صیانت از فضای مجازی زودتر تصویب شده بود هیچ‌وقت میکروفنی باز نمی‌ماند.

به خبرنگاری توهین نمی‌شد. نماینده مجلس توی گوش سرباز نمی‌زد و ابر میکروفن قرمز هم جایی نمی‌رفت. اگر صیانت تصویب می‌شد، همه مردها بهترین مدیرها و مسئول‌های دنیا می‌شدند. پشت تریبون می‌رفتند و از حقوق زن‌ها حمایت می‌کردند.

 می‌گفتند: «زنان ما در جامعه نقشی بسیار مهم دارند. اصلاً کشور با دستان پرتوان آنها  اداره می‌شود. ما باید در عرصه‌های مدیریتی، بیشتر از زنان متفکر و متخصص استفاده کنیم.»

سخنرانی که تمام می‌شد هم لازم نبود میکروفن را چک کنید. می‌توانستید هر چه دل‌تان خواست بگویید.

شما صیانت از فضای مجازی را دارید. خیال‌تان جمع.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا