کد خبر: 09090058533
اقتصاداقتصاد کلان

۱۱ سناریو برای ساماندهی صندوق‌ها و افزایش بهره‌وری در دست بررسی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برای ساماندهی صندوق‌ها و افزایش بهره‌وری شرکت‌ها ۱۱ سناریو را بررسی می‌کنیم، ادامه داد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن در نشست امروز بر ضرورت افزایش بهره‌وری، شفافیت، مبارزه با فساد و بهبود مدیریت تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الله عبدالملکی پس از حضور در نشست کمیسیون صنایع و معادن در جمع خبرنگاران، گفت: از آنجا که سرمایه‌گذاری‌های قابل ملاحظه زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مانند صندوق‌های بازنشستگی و تأمین اجتماعی در حوزه صنعت و معدن است در این جلسه میزان سودآوری و چالش‌های پیش‌روی این واحدهای صنعتی و معدنی مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: نظارت بر عملکرد شرکت‌های مختلفی در حوزه‌های پتروشیمی، فولاد، معادن و زغال سنگ بر عهده کمیسیون صنایع و معادن است.

عبدالملکی افزود: مدیران عامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشور و صندوق بازنشستگی فولاد در نشست امروز حضور داشته و گزارشی از وضعیت مدیریتی واحدهای صنعتی و معدنی و میزان سودآوری و چالش‌های پیش روی آنها را ارائه کردند.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن نکات مهمی درباره ضرورت افزایش بهره‌وری، شفافیت، مبارزه با فساد و بهبود مدیریت مطرح کردند و هم‌اندیشی خوبی در این جلسه صورت گرفت.

عبدالملکی با بیان اینکه برای ساماندهی صندوق‌ها و افزایش بهره‌وری شرکت‌ها ۱۱ سناریو را بررسی کردیم، گفت: اکنون در حال تکمیل آن هستیم و مقرر است در جلسه دیگر این موضوعات با حضور اعضای کمیسیون مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا