کد خبر: 24050042334
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

۲۵ بیماری صعب‌العلاج به پوشش بیمه زندگی تجارت‌نو اضافه شد

مدیر بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه تجارت‌نو، از اضافه‌شدن ۲۵بیماری صعب‌العلاج (خاص) به سبد محصول عمر و سرمایه‌گذاری شرکت متبوع خود خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو، جواد کاوسی راد، افزود: درسال‌های گذشته غالب شرکت‌های بیمه‌ای ۵بیماری صعب‌العلاج و بحرانی شامل، سکته قلبی و مغزی، انواع سرطان، پیوند اعضا، عمل قلب باز و پیوند عروق کرونر رابه بیمه‌شدگان خود ارائه کردند، این بیماری‌ها به نوعی هنگام بروز وضع عادی زندگی افراد و خانواده ایشان را به میزان زیادی تحت تاثیر قرار داده و برگشت به وضع قبل برای فرد غیرممکن و یا بسیار سخت است.

مدیر بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری شرکت بیمه تجارت‌نو، با بیان اینکه ۲۵بیماری جدید به پوشش بیمه زندگی بیمه تجارت‌نو اضافه شده است، افزود: شاید در قالب بیمه تکمیل درمان تمام این بیماری‌ها پوشش داده نشود اما در بیمه زندگی، بیمه‌گزار می‌تواند در قالب پوشش اختیاری این خدمت را دریافت کند.

اگر بیمه‌گزار به یکی از این بیماری‌های صعب‌العلاج مبتلا شد، بیمه تجارت‌نو تا سقف تعهدی که در قرارداد بیمه منعقد شده است به صورت یکجا و فارغ از اینکه چقدر بابت این بیماری هزینه شده، تمام سرمایه پوشش را به بیمه‌شده پرداخت می‌کند و مبحث فرانشیز و تعرفه‌های وزارت بهداشت به مانند بیمه تکمیل درمان در این پوشش موضوعیت ندارد.

۲ گزینه به اختیار مشتریان

کاوسی راد، اذعان کرد که بیمه تجارت‌نو، پیشتر پنج بیماری صعب‌العلاج را هم به عنوان پوشش بیماری‌های خاص در قالب طرح پایه پوشش می‌داد و در حال حاضر در قالب ۲ گزینه این اختیار را به مشتریان خود می‌دهد که پوشش بیماری‌های خاص را با طرح پایه (۵بیماری) یا طرح تکمیلی (۵بیماری سابق + ۲۵بیماری جدید) انتخاب کنند.

او اضافه کرد: البته باتوجه به اوضاع حاضر جامعه ایران و شیوع اپیدمی کرونا بیمه تجارت‌نو از اوایل شروع همه‌گیری، این بیماری را هم دربستر پوشش بیماری‌های خاص قرارداده و درحقیقت در کنار بیماری‌های صعب‌العلاج، هزینه‌های این بیماری را نیز تا سقف تعهد در بیمه‌نامه به طور رایگان پوشش داده می‌شود.

مدیر بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه تجارت‌نو، بیماری‌هایی همچون ایدز، هپاتیت، بیماری‌های حاد کلیوی، بیماری‌های حاد کبدی و سوختگی‌های شدید را ازجمله بیماری‌های جدیدی برشمرد که به سبد محصولات بیمه عمرو سرمایه‌گذاری بیمه تجارت‌نو اضافه شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا