کد خبر: 13090059175
بازارها و خدمات مالی

۲/۵ میلیارد دلار در بازار رمزارزها لیکویید شد / وقت خرید بیت‌کوین است؟

بیت‌کوین در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۶ درصد ریزش کرده و در محدوده ۴۷ هزار دلار معامله می‌شود. کف حمایتی بیت‌کوین کجاست؟

به گزارش تجارت‌نیوز، کارشناسان عقیده داستند که محدوده حمایتی ۵۰ تا ۵۳ هزار دلار یک محدوده معتبر است و بیت‌کوین از محدوده ریزش نمی‌کند اما بعد از اینکه وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد لایحه ممنوعیت معامله رمزارزها را به مجلس سنا فرستاده بازار به شدت ریزش کرد و بیت‌کوین حالا در محدوده ۴۷ هزار دلار معامله می‌شود.

اخبار پراکنده در رسانه‌های خارجی حاکی از آن است که امروز قرار است لایحه مالیات از رمزارزها در مجلس سنا بررسی و نهایی شود و این موضوع هم می‌تواند خبر بدی برای بازار رمزارزها باشد. وزارت خزانه‌داری هم اعلام کرده که بحث پولشویی توسط رمزارزها جدی است و باید پیگیری شود.

ارزش بازار رمزارزها در محدوده ۲/۲ هزار میلیارد دلار قرار دارد و ارزش این بازار حدود ۳۳ درصد از اوج خود ریزش کرده است.

کف حمایتی بیت‌کوین کجاست؟

می‌توان گفت تقریبا هیچ کس ریزش بیت‌کوین از محدوده ۵۰ هزار دلار را پیش‌بینی نکرده بود و این ریزش به دلیل اخبار فاندامنتالی که بازار رمزارزها رسید اتفاق افتاد.

حسین مرید سادات، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری گفت: به نظرم هنوز بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری محتمل است و پیش‌بینی می‌کنم بیت‌کوین تا پایان سال بین ۷۰ تا ۱۰۰ هزار دلار باشد.

مرید سادات گفت در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲/۵ میلیارد دلار در بازار رمزارزها لیکویید شد.

تکنیکال

اندیکاتور مکدی در نمودار ۴ ساعته در محدوده ۵۷ هزار دلار سیگنال فروش صادر کرده بود و این سیگنال هنوز پابرجا است.

شاخص مقاومت نسبی در منطقه اشباع فروش یعنی روی عدد ۱۷ قرار دارد.

کندل‌های بیت‌کوین در نمودار چهار ساعته کف کانال اندیکاتور بولینگرباند را سوراخ کردند و این می‌تواند سیگنالی برای بازگشت قیمت باشد.

اولین ناحیه حمایت تکنیکال در نمودار ۴ ساعته محدوده ۴۴ هزار دلار است و اگر این ناحیه از دست برود احتمال ریزش تا ۴۰ هزار دلار وجود دارد.

بازار با ترس همراه و فروش هیجانی رمزارز به شدت زیاد است.

اکثر ارزهای دیجیتال دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰ درصد ریزش کردند.

اگرچه هیچکس ریزش بازار رمزارزها را پیش‌بینی نکرده بود اما بسیاری از کارشناسان عقیده دارند ریزش زیاد بازار رمزارزها فرصت خرید خوبی ایجاد کرده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا