کد خبر: 31010178953
بازاربازارها و خدمات مالی

۵ خبر مهم برای شیبا اینو / نهنگ‌ها چقدر شیبا خریدند؟

ارز دیجیتال شیبا با وجود خریدهای بزرگ نهنگ روند مثبتی ندارد و به هیچ کدام از سیگنال‌های مثبت توجه نمی‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، دیگر آن دورانی که اگر شیبا در یک صرافی لیست می‌شد به شدت رشد می‌کرد تمام شد. حالا از این نوع اخبار برای شیبا زیاد است اما فعلا هیچ واکنشی به این نوع خبرها ندارد.

اخبار مهم

یک نمایشگاه ماشین‌های پورشه در بالتیمور که هم ماشین‌های کارکرده و هم نو می‌فروشد ارزهای دیجیتال شیبا و دوج‌کوین را پذیرش کرده است. این فروشگاه چند ماه قبل بیت‌کوین و اتریوم را به لیست ارزهای پرداخت خود اضافه کرده بود اما حالا مردم می‌توانند با دو میم‌کوین برتر هم پورشه بخرند.

یکی از ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم که اخیر مقدار زیادی شیبا خریده است در حال انباشت دو ارز دیجیتال Apecoin و sand است. این نهنگ روز گذشته حدود چهار میلیون دلار Apecoin و ۱/۵ میلیون دلار sand خرید.

در هفت روز گذشته بیش از ۱/۲ میلیون دلار ارز دیجیتال شیبا از بین رفت. این مقدار ارز دیجیتال در ۸۴ تراکنش از بین رفت.

چند روز پیش صرافی parex اعلام کرد که قصد دارد در روز ۲۰ آوریل ارز دیجیتال شیبا را به لیست ارزهای قابل معامله خود اضافه کند.

با شروع سال ۲۰۲۲ صرافی‌های زیادی ارز دیجیتال شیبا را پذیرش کردند اما شیبا واکنش چندان مثبتی به این لیست شدن‌ها نداده است.

براساس داده‌های whalestats دو سرمایه‌گذار بزرگ روی بستر اتریوم حدود ۲۴۴ میلیارد شیبا خریدند.

البته این دو نهنگ در یک هفته اخیر خریدهای زیادی کردند. ردیاب whalestats ادعا کرد که در ۲۴ ساعت گذشته دو نهنگ به نام‌های bombur و bluewhale0073 دو خرید شیبا انجام دادند.

اولین نهنگ حدود ۵۰۵۲۰۳۱۷۷۰۷ شیبا خرید و دومین نهنگ ۱۹۳۴۱۹۰۹۸۲۴۴  شیبا خرید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا