کد خبر: 05030029238
اخبار شرکت ها

‍ در هفته روابط عمومی و توسط مدیرعامل و روابط عمومی مجتمع صنعتی سیمان ایلام صورت گرفت؛ تجلیل از روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان

مدیرعامل مجتمع صنعتی سیمان ایلام گفت: روابط عمومی‌های کاردان می توانند اهداف سازمان را همانند تقویت‌کننده‌ها نیرو بخشند و آنها را دست‌یافتنی کنند.

به گزارش سیمان ایلام در این اقدام مهندس حمیدرضا سارانی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: روابط عمومی همانند فیلترهای تعادل، آرامش داخلی و بیرونی سازمان را مهیا می کنند.

آنها با نقش کلیدی خود می توانند بسیاری از تنش ها را به فضایی تبدیل کنند که در آن اهداف سازمان نمود پیدا کنند.

در ادامه این مراسم علی‌محمد عزیزی مدیر روابط عمومی کارخانه سیمان ایلام ادامه داد: بر همگان نقش و اهمیت روابط عمومی هویداست و نیازی نیست در زمانه‌ای که همه به این مهم پی برده اند از اهمیت این جایگاه حرف زد و همین بس که در جایگاه سازمانی روابط عمومی ها در کنار مدیریت سازمان و در طبقات بالای سازمانی جای دارند.

وی با بیان اینکه بسیار جای خوشحالی دارد که اکثر روابط عمومی های استان دارای سوادی در خور هستند، افزود: در گذشته کار روابط عمومی های بسیار سخت و طاقت فرسا بود؛ چرا که هم به لحاظ سازمانی جایگاهی نداشتند و هم مدیریت سازمان ها به روابط عمومی چندان اهمیت نمی دادند.

عزیزی ابراز امیدواری کرد: روابط عمومی ها می توانند در چند سال آینده جایگاهی بالاتر و رفیع تر از نظر سازمانی پیدا کنند و به همین منظور می طلبد روابط عمومی های به سواد رسانه ای اهمیت بدهند و روز به روز به علم خود بیافزایند.

در پایان این مراسم از مدیر روابط عمومی استانداری ایلام، مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی،، سازمان تامین اجتماعی، شرکت گاز، اداره امور مالیاتی، صنعت و معدن،، اداره استاندارد،، پخش فرآورده های نفتی، و محیط زیست تجلیل شد. ⁩

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا