کد خبر: 25119915546
بانک و بیمهروزنامه

۱۵۵۴ بانک تجارت پیشگام پاسخگویی به مشتریان

بهبود و ارتقاء روندهای پیگیری و پاسخگویی در مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت (۱۵۵۴) رضایت ۹۰درصدی مشتریان از خدمات این مرکز را به دنبال داشته است.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر۴۲۰هزار نفر از هموطنان و مشتریان بانک تجارت به صورت تلفنی، پیامک یا ایمیل با مرکز ارتباط مشتریان این بانک ارتباط گرفته و راهنمایی لازم را دریافت کرده‌اند.

با نظرسنجی انجام‌شده از مخاطبان تماس گیرنده با مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت در مقطع زمانی سه ماهه سوم سال جاری بیش از ۹۰درصد آنان از نحوه پاسخگویی و پیگیری مشکلات مشتری در فرآیند دریافت خدمات بانکی از سوی کارشناسان این مرکز اعلام رضایت کرده‌اند.

مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت با ساختاری مشتری‌مدار و خدمت‌‌محور در راستای مکانیزه کردن کانال‌های ارتباطی بانک و مشتری راه‌اندازی شده است. ۱۵۵۴نقطه دسترسی به اطلاعات انواع خدمات است که بر حسب درخواست مشتری ارائه می‌شود.

مشتریان بانک تجارت در تماس با این مرکز می‌توانند به‌راحتی پاسخ سوالات خود را در زمینه‌های خدمات بانکی دریافت کرده و مشکلات بانکی خود را مطرح و پیگیری کنند.

۳۰نفر کارشناس بانکی در مرکز ارتباط مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت با استفاده از فنآوری‌های رایانه‌ای، تلفن و نمابر به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مشتریان هستند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا