کد خبر: 21090060473
بازارها و خدمات مالی

پیش بینی قیمت رمز ارز محبوب شیبا

حساب توییتری توکن شیبا اینو اخیرا اعلام کرده که تراکنش ۱۲۵ میلیون دلاری اخیر شیبا با وجوه حاصل از کلاهبرداری اسکویید گیم به دست آمده و این موضوع به هیچ وجه خبر خوبی برای سرمایه‌گذاران شیبا نیست.

زیرا این حجم از خرید توسط این نهنگ جدید به راحتی حدود ۵۰ درصد از حجم معاملات روزانه شیبا را شامل می‌شود و بنابراین این نهنگ به تنهایی می‌تواند نوسانات شدیدی را در شیبا ایجاد کرده و باید منتظر پامپ و دامپ‌های شدید در این رمزارز باشیم.

علاوه بر این تاکنون انتقادات زیادی توسط افراد مطرح جهان از جمله جردن بلفورت (مشهور به گرگ وال استریت) از این رمزارز شده است؛ زیرا پروژه معین و هدف مشخصی برای این میم کوین وجود ندارد و بنای ‌چنین رمزارزهایی فقط جنبه طنز داشته و بعدا به محبوبیت اجتماعی که ناشی از تقلید بوده رسیده است.

در ادامه با در نظر گرفتن این نکات به تحلیل تکنیکال شیبا پرداخته می‌شود.

طبق نمودار بالا بعد از رشد ۱۰۵۷ درصدی این رمزارز وارد فاز اصلاحی شدیدی شده است؛ به‌گونه‌ای که بعد از گذشت حدود دو ماه بیش از ۶۰ درصد افت ارزش داشته است.

طبق نمودار قیمت در یک کانال نزولی زردرنگ در حال حرکت است که در حال حاضر به میدل (خط وسط کانال) کانال واکنش منفی نشان داده است.

لازم به ذکر است میدل کانال در نقاط قبلی نیز اعتبار بسیار بالای داشته و بسته به قرار گرفتن قیمت در زیر یا روی آن، نقش مقاومت و حمایت را داشته است.

بهترین حمایت ممکن فعلی برای شیبا می‌تواند کف کانال زردرنگ باشد که تقریبا هم تراز با حمایت استاتیکی قرمزرنگ است و تا حدودی میانگین ۱۰۰ سفیدرنگ نیز با این ناحیه هم‌پوشانی دارد.

تا زمانی که شیبا نتواند بالای محدوده آبی‌رنگ تثبیت شود نمی‌توان ادعای برگشت روند این رمزارز را داشت

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا