کد خبر: 17120073380
اخبار شرکت هابانک و بیمه

۸۰۰۰ زائر عتبات نوروزی از تسهیلات بانک ملت بهره‌مند می‌شوند

بر اساس توافق بانک ملت و سازمان حج و زیارت، ۸ هزار نفر از زائران عتبات عالیات از تسهیلات کم‌بهره و قرض‌الحسنه این بانک بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با اعیاد شعبانیه، رضا دولت آبادی، مدیرعامل بانک ملت و سیدصادق حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت با یکدیگر دیدار و در خصوص خدمت‌رسانی هرچه بهتر به متقاضیان زیارت عتبات عالیات و مهیاشدن شرایط برای زیارت آسان گفت‌وگو کردند.

در این دیدار طرفین درخصوص ارائه تسهیلات کم‌بهره به زائران عتبات عالیات بحث و تبادل نظر کردند که درنهایت موافقت با ارائه تسهیلات کم‌بهره و قرض‌الحسنه به مبلغ ۵۰میلیون ریال به ۸هزار نفر از زائران انجام گرفت.

رئیس سازمان حج و زیارت از ابتدای انتصاب بر فراهم‌شدن شرایط زیارت آسان و ارزان برای همه متقاضیان زیارت اعتاب مقدسه تاکید کرده بود که دیدار با مدیران عامل بانک‌های شهر و ملت نیز در همین راستا انجام گرفته است.

به گزارش فارس، برای زائران عتبات نوروزی تسهیلاتی از بانک شهر، ملی و ملت تخصیص می‌یابد. در این دوره از اعزام‌ها که از ۲۴ اسفند آغاز می‌شود، بیش از ۱۳هزار نفر به صورت هوایی به زیارت اعتاب مقدسه عراق مشرف خواهند شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا