کد خبر: 041001114199
بازاربازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانی

خرید و لیست کارخانه های میلگرد به قیمت روز

آهن آلات شهرآهن یکی از برترین فروشگاه های ارائه دهنده مقاطع فولادی چون میلگرد است. برای مشاهده لیست کارخانه های میلگرد به سایت شهر آهن مراجعه کنید. خرید میلگرد به قیمت روز در فروشگاه شهر آهن امکان پذیر است.

میلگرد یکی از مهم‌ترین ابزارآلاتی است که استفاده فراوانی در ساختمان سازی می شود. در شرایط اقتصادی کنونی قیمت میلگرد همواره متغیر است، به همین دلیل هنگام خرید میلگرد اطلاع از قیمت روز میلگرد از اهمیت زیادی برخوردار است.

قیمت میلگرد

در سال های اخیر قیمت میلگرد رو به افزایش بوده است. قیمت میلگرد به مولفه های زیادی بستگی دارد، برای مثال زمانی که قیمت ارز بالا می رود، قیمت میلگرد نیز افزایش پیدا می کند.

قیمت دلار می تواند تاثیر مستقیمی روی افزایش قیمت میلگرد در بازار داشته باشد.

کارخانه های تولید میلگرد کارگران زیادی در خط تولید و سایر قسمت ها دارند، با افزایش حقوق و درآمد آن ها در یک سال اخیر قیمت میلگرد افزایش چشمگیری پیدا کرده است، زیرا کارخانه‌ها هزینه‌های جانبی بیشتری برای پرداخت داشتند.

حقوق و دستمزد از اوایل سال ۱۴۰۱ حدود ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد، همین موضوع باعث افزایش قیمت میلگرد در بازار شد.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار روی قیمت میلگرد کارخانه تولید کننده این محصول است.

کارخانه تولیدی فولاد مبارکه که در شهر اصفهان قرار دارد به عنوان یکی از معروف ترین کارخانه های تولید میلگرد، معمولا برای محصولات خود قیمت بالاتری در نظر می گیرد.

علاوه بر موارد ذکر شده، قیمت مواد اولیه موجود در سطح بازار تاثیر زیادی روی قیمت تمام شده میلگرد دارد. زمانی که قیمت مواد اولیه افزایش پیدا می کند، به دلیل بالاتر رفتن هزینه های تولید، قیمت محصول به همان نسبت افزایش پیدا می کند.

هنگام خرید میلگرد وزن و سایز این محصول اهمیت زیادی برای مشتریان دارد. زمانی که وزن میلگرد بالاتر می‌رود، به دلیل استفاده از مواد اولیه بیشتر برای تولید، قیمت تمام شده آن افزایش پیدا می کند.

سایز میلگرد یکی دیگر از عواملی است که به صورت مستقیم روی قیمت میلگرد تاثیر گذار است.

تمامی عواملی که در بالا به آن ها اشاره شد، هر یک تاثیر بسزایی روی قیمت میلگرد دارند، به همین دلیل افرادی که قصد خرید میلگرد را دارند، حتما باید قیمت این محصول را به صورت روزانه یا حتی به صورت لحظه‌ای استعلام بگیرند.

آهن آلات شهرآهن

قیمت میلگرد امروز در همه کارخانه های سطح کشور در شهرآهن

زمانی که صحبت از استعلام گرفتن قیمت میلگرد می شود، یکی از مهمترین سوالاتی که برای افراد پیش می‌آید این است که چگونه می‌توان قیمت لحظه ای میلگرد را استعلام گرفت؟

در این مورد باید گفت سایت اینترنتی شهر آهن به عنوان یکی از سایت های اینترنتی فعال در زمینه فروش آهن آلات، قیمت لحظه ای انواع مختلف مقاطع فولادی از جمله قیمت پروفیل و میلگرد کارخانه های سطح کشور را در اختیار شما قرار می دهد.

با مراجعه به این سایت اینترنتی می توانید به قیمت روز محصولات دسترسی پیدا کنید.

استعلام قیمت از سایت اینترنتی شهر آهن دارای مزایای زیر است: 

  • در فروشگاه اینترنتی شهر آهن می توانید قیمت میلگرد را به تفکیک کارخانه های تولیدی مشاهده کنید.
  • در این فروشگاه اینترنتی قیمت محصولات به تفکیک سایز قابل مشاهده است و وزن محصولات به راحتی قابل مقایسه است.
  • در سایت شهر آهن به راحتی می توانید تغییرات قیمت نسبت به روز گذشته را متوجه شوید و با مقایسه تغییرات قیمت اقدام به خرید کنید.

با توجه به تمامی مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد، برای استعلام قیمت روز میلگرد در منزل خودتان، با چند کلیک ساده در مدت زمان کمتر از پنج دقیقه تمامی قیمت ها را در سایت شهر آهن مشاهده کنید و دیگر نیازی به صرف زمان و هزینه زیاد برای به دست آوردن قیمت لحظه ای میلگرد نخواهید داشت و پس از استعلام قیمت می توانید محصول مورد نظر را سفارش دهید و آن را پس از چند روز کاری در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا