کد خبر: 011101117558
روزنامهعصر انقراض (طنز)

حتی گروگان هم نمی‌خواهند (طنز)

راضیه حسینی

مدیر عملیات فروش ایران خودرو با اشاره به تعداد بالای شرکت کنندگان در طرح فروش محصولات این شرکت گفت: «تلاش می‌کنیم با دریافت مجوز‌های لازم در ثبت نام‌های بعدی تنها کسانی بتوانند شرکت کنند که وجه خودرو در حساب‌هایشان موجود است و از طریق بانک مسدود می‌شود.»

فقط همین؟ یعنی اصلاً لازم نیست هر شرکت‌کننده چند ضامن معتبر معرفی کند که در حساب هرکدام‌شان دو برابر مبلغ خودرو موجود باشد؟

واقعاً به همین راحتی می‌خواهید یک خودروی صفر را در اختیار متقاضی بگذارید، بدون این‌که حساب کل خانواده را مسدود کنید و علی‌الحساب به عنوان بیعانه نزدیک‌ترین فرد به متقاضی را گروگان بگیرید؟

اصلاً کجای دنیا سراغ دارید به این شکل و این‌قدر راحت مردم بتوانند در قرعه‌کشی خودرو شرکت کنند؟  آن هم نه یک خودروی معمولی مثل بنز و بی‌ام دبلیو. درباره غولی به نام ایران ‌خودرو صحبت می‌کنیم. خودروهایی که در هیچ‌کجای دنیا جز ایران پیدای‌شان نمی‌کنید. خاص‌ترین‌ها در جهان. یونیک و تک.

به نظرمان لازم نیست این‌قدرها هم به فکر ما مردم باشید و شرایط را زیادی راحت بگیرید. ما واقعاً راضی به زحمت‌تان نیستیم. شاید بهتر باشد در شرایط متقاضیان تجدید نظر کنید و حتماً موارد دیگری را هم اضافه نمایید.

در ضمن بهتر است کاری کنید خودرو هرچه دیرتر به دست مشتری برسد تا قدرش را بهتر بداند. حسابش را هم تا زمان تحویل مسدود کنید. حتماً چک کنید در طول این زمان، که می‌تواند از یک تا صد و یک سال باشد، هیچ‌یک از افراد درجه یک خانواده خودرویی نخرند. ترجیحاً چک کنید موتور و دوچرخه‌ای هم وارد خانه‌شان نشود. اگر هر تخلفی در این زمینه دیدید سریع متقاضی را از نوبت انتظار خارج کنید و برای جریمه کل موجود حسابش را هم بردارید، نوش جان‌تان.

بد نیست از این به بعد کاری کنید مردم به دیدن پشت گوش‌شان امیدوارتر باشند تا حضور در قرعه‌کشی ایران‌خودرو.

باید برای مردم به یک آرزو تبدیل شوید. آرزویی محال و دست‌نیافتنی. این‌طوری می‌توانید هرچقدر دل‌تان خواست بزرگ شوید و اوج بگیرید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا