کد خبر: 020302128175
اقتصادانرژیتولید و بازرگانیروزنامه

نو آوری در روابط عمومی، صنعت و مسئولیت های اجتماعی  توسط گروه گسترش انرژی پاسارگاد 

سالهاست که همه ما هنگام تردد در شهر به خصوص در حواشی بیمارستانها با افرادی دفتر به دست در حال یادداشت روبرو می شویم  انها خیرینی هستند که برای بیماری های خاص و بیمارستان های ویژه  اطفال کمک های مردمی جمع آوری می کنند.

همیشه سوالم از آن افراد خیر این بود که چرا آنها در هوای آفتابی تابستان و سرمای زمستان گوشه خیابان می ایستند سد راه رهگذران می شوند تا به امور خیریه بپردازند انسانهای شریف و فداکاری که م یتوانند با مراجعه به شرکتها و کارخانجات در بخش های مختلف صنعت و تولید در قالب مسئولیتهای اجتماعی  بهترین و بیشترین کمک ها را دریافت کنند مگر مردم عادی چه قدر توان پرداخت کمک را دارند؟ خوشبختانه در نمایشگاه نفت تهران شاهد اقدامی بودیم  که همیشه در ذهن خود  می پروراندم.
در تقویم ما اردیبهشت با دو مناسبت پایان می‌گیرد گرامی داشت روز روابط عمومی و برگزاری نمایشگاه نفت و انرژی، گروه گسترش انرژی  هر دو مورد را با حضور خود در نمایشگاه گرامی داشت. اقدامی نو آورانه که از زبان مدیر انجمن اوتیسم ایران بیان می شود.
سعیده صالح مختاری در گفتگو با تلویزیون اینترنتی شرکت ملی نفت ایران  ضمن تشکر و ابراز خرسندی از گروه گسترش انرژی پاسارگاد گفت: بسیار ارزشمند است که بین صنعت و امور خیرخواهانه مدنی حلقه اتصالی به وجود امده است و وجد و شادی آن دوچندان می شود وقتی در نمایشگاه این اتفاق می افتد چون فضای نمایشگاه برای معرفی و آگاهی بخشی موثرتر است.
صالح مختاری گفت: با توجه به تمرکز انجمن اوتیسم کشور، معرفی طیف اختلالات اوتیسم از نظر پیچیدگی و آمار جهانی یک به پنجاه می باشد بنابراین  تشخیص اختلال در دوران کودکی بسیار حائز اهمیت است .وقتی واحدهای صنعتی وارد این موارد از  مسئولیتهای اجتماعی می شوند می تواند از سه منظر به جامعه اوتیسم که کودک ،خانواده و درمانگر بزرگسالان را تشکیل میدهد کمک کند.
مدیر انجمن اوتیسم ایران ادامه داد؛  انجمن با هدف غربالگری و گرفتن تشخیص اوتیسم از کودکان زیر ۶ سال  که بهترین زمان مداخلات برای بهبود سلامتی و کنترل و درمان است و معرفی استانداردهای جهانی، نیازمند فضای توانبخشی است که ساعات متمادی درمانگر بتواند همراه بیمار در کارگاه های گفتار درمانی،کار درمانی و رفتار درمانی باشند چون نوع درمان بیماران اوتیسم، توانبخشی است نه دارو، همچنین با  بهره مندی از  متخصصین  مغز و اعصاب و روانپزشک کودک در یک کار تیمی، از نیازهای انجمن برای درمان است که متاسفانه در  کشور ما بسیار ضعیف و کمرنگ می باشد.
لازم به ذکر است طی ۴ روز برگزاری  نمایشگاه نفت تهران شرکت گروه گسترش انرژی پاسارگاد با فروش تابلوهای نقاشی نفت و قیر توانست بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان برای انجمن اوتیسم ایران کمک جمع اوری کند.
شرکت گسترش انرژی می تواند الگوی موثری برای همه شرکتهای تولیدی و صنعتی در امر مسئولیت‌های اجتماعی باشد تا  علاوه بر رفع موانع اقتصادی و کمک هزینه های درمانی بر رشد آگاهی جامعه از  بیماریها و مشکلات جامعه و نحوه برخورد با آن عملکرد شایسته ای داشته باشند و همگام با پیشرفت های صنعتی و تکنولوژی در توسعه فرهنگی و اجتماعی سهیم شوند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا