کد خبر: 251002149116
روزنامهعصر انقراض (طنز)

قاتل بروسلی هم دولت قبلی بود

رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش گفت: «برخی به جای آن‌که امید را ببینند، اعلام کردند، میانگین معدل رشته‌ی علوم انسانی8.75 است؛ آیا این معدل حاصل عملکرد دولت دو ساله است! این معدل پایه‌ی دوازدهم است و شفاف به مردم گفتیم این وضعیت آموزش کشور در دولتی است که آن را تحویل گرفتیم.»

راضیه حسینی

احتمالاً کاملاً شفاف نگفتید که مردم هنوز متوجه نشدند تمامی مشکلات امروز حاصل ناکارآمدی دولت قبل است. در واقع اگر دولت فعلی جای دولت قبلی سر کار می‌آمد الان شاهد میانگین معدل نوزده و هفتاد و پنج صدم بین دانش‌آموزان انسانی، تجربی و ریاضی بودیم. اکثر داوطلبان کنکور هم همگی با رتبه‌ی تک رقمی قبول می‌شدند و کشور نیاز به چندین دانشگاه شریف پیدا می‌کرد.

به نظرمان شما و سایر وزرا در شفاف‌سازی بسیار کم‌کاری کردید. نه‌تنها باید دولت قبل را مسبب مشکلات حال حاضر می‌دانستید، بلکه لازم بود مشکلات گذشته و آینده‌ی مملکت و حتی دنیا، از زمان روی کار امدن اولین پادشاهی در ایران باستان، تا زمان زندگی انسان بر روی کره‌ی مریخ، را هم گردن دولت قبل می‌انداختید. حتی بعید نیست قاتل بروسلی هم دولت قبل باشد.

البته اصلاً نگران نباشید، هنوز هم دیر نشده است. می‌توانید از صدا و سیما بخواهید چند برنامه‌ی مستند ویژه به این موضوع اختصاص دهد و مطلب را به خوبی در اذهان مردم وارد کند. مثلاً مستندی مربوط به زمان تولد مسئولان دولت قبل بسازد، زمانی که آن‌ها نوزادی در قنداق بودند و به ظاهر در حال گریه، ولی در اصل مشغول برنامه‌ریزی برای ایجاد مشکل در کشور بودند. مستندی دیگر می‌تواند به پیشگویی‌هایی اختصاص پیدا کند که نوستراداموس و چند تن از بزرگان غیب‌گو، درباره‌ی دولت قبل گفته بودند. همه‌ی آن‌ها در ماه و ستارگان، ورود مسئولان بی‌کفایت و کارنابلدی را با نام، نام خانوادگی وکد ملی دیده بودند.

در انتها هم مستندی پخش کنید از تلاش شبانه‌روزی دولت فعلی و همچنین پیشگویی‌هایی که درباره‌ی مسئولان حال حاضر گفته شده است. این‌که افرادی خواهند آمد با قدرتی عجیب و ماورائی، قدرتی در شکستن رکوردها و سرعت‌ها، ولی متأسفانه موفق نخواهند شد، چراکه خرابی‌های دولت قبل بسیار زیاد و تمام‌نشدنی است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا