کد خبر: 120403164800
اخبار شرکت هاروزنامهفناوری اطلاعات و ارتباطات

همراه اول از استادیوم متاورسی در الکامپ ۱۴۰۳ رونمایی کرد

محصول بومی استادیوم متاورسی مبتنی بر نسل‌های نوین ارتباطی، در سالن اختصاصی همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۱۴۰۳ رونمایی شد.

عصراقتصاد: به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، گروه همراه اول با شعار «اتصال به آینده هوشمند» در رویداد الکامپ ۱۴۰۳ از جدیدترین سرویس های دیجیتال با محوریت فناوری های جدید نسل پنجم رونمایی کرد.

محصول بومی استادیوم متاورسی بر بستر شبکه نسل های ۴.۵ و ۵ با نام «دیریبلند» که مبتنی بر فضای متاورسی و دوقلوهای دیجیتال است، امکان ایجاد نسخه های دیجیتالی تعاملی شامل محیط‌، سیستم و فرآیند را از دنیای فیزیکی فراهم می کند و با بهره گیری از زیرساخت پرسرعت نسل پنجم (۵G) شبکه همراه اول، قادر است سرویس های متنوعی از جمله محیط استادیوم مجازی را ارایه کند.

در این محصول طراحی و توسعه زیرساخت و پلتفرم فنی با قابلیت تعامل، مدلسازی و طراحی تجربه مشتری و پیاده سازی در قالب نسخه های اندروید موبایل و عینک های VR برای کاربران و علاقه مندان انجام شده است.

تست واقعی این محصول در این نمایشگاه به کمک بازدیدکنندگان در بازه های سنی مختلف انجام که با اخذ پیشنهادات مختلف، در بهبود و توسعه آتی این محصول بکار خواهد رفت. در طراحی، توسعه و تست این محصول از روش هایی مانند اجایل و lean-startup استفاده شده است.

همراه اول در آینده ای نزدیک، ضمن توسعه پلتفرم خود و تجاری سازی این محصول، و با بهره گیری از زیرساخت یکپارچه و پرسرعت خود، تقویت  کسب و کارهایی نظیر رویدادهای مجازی بازی، آموزش، درمان و … را در دستور کار خود دارد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا