کد خبر: 100603171430
روزنامهعصر انقراض (طنز)

تقدیر از خبرنگاران در پلاستیک شفاف!

دکتر حمزه رضایی

نماینده مردم ابهر در مراسمی با عنوان تقدیر از خبرنگاران استانی با کیسه ای از دستمال کاغذی و مواد شوینده از خبرنگاران تقدیر کرد.

عرض کنم به حضورتان که به این اقدام مردمی جناب وکیل الرعایا می گویند خلاقیّت، ابتکار، نوآوری، و یک چیزی در همین مایه ها!

بعضی ها که چشم دیدن این ابتکار و نوآوری را ندارند، و به قول نماینده محترم در تلاش برای ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند، در بوق و کرنا دمیده اند که به خبرنگار توهین شده است.

آنچه عیان است و اصلاً حاجت به بیان آن نیست، این است که این حضرات ریگ به کفش، قصد و نیّت شان صرفاً تخریب است!

آخر کجای دنیا سابقه دارد که نماینده ای این چنین فداکاری نماید و از مال و هستی خود بگذرد و به هر خبرنگار دستمال کاغذی و کاغذ توالت و مواد شوینده اهدا کند، آنهم سه رول کاغذ توالت در یک پلاستیک شفاف؟!

دنیا و بخصوص دنیای خبرنگاری در حال برنامه ریزی برای توسعه و گسترش این فرهنگ ناب و بشردوستانه این وکیل محترم در ستایش از خبرنگاران است و در این شرایط بسیاری از ما اندر خم یک کوچه ایم و به جای تشکر و قدردانی از انواع و اقسام خلاقیّت ها و نوآوری هایی که مثل نقل و نبات از طرف وکلای محترم و مسئولان دلسوز نثار ما می شود، نمک نشناس و قدرندان هستیم و فقط بلدیم خرده بگیریم و بذل افشانی های عزیزان فرهیخته را مرتّب زیر سوال ببریم.

چند وقت پیش هم یک سوپر خلاقیّت دیگری از طرف فرمانداری خراسان شمالی انجام گرفته بود و آن تقدیم یک عدد سطل اشغال ارزشمند انهم کادو پیچی شده در یک کارتن شکیل و مناسب به خبرنگاران بود که زیبایی این حرکت عالمانه نیز از اذهان عمومی دور ماند و در رثای این عمل بدیع نه قلمی زده شده و نه حرف و حدیثی شنیده شد!

دل هر ابوالبشری کباب می شود وقتی آن وکیل مردمی می گوید: دستمال کاغذی را به خبرنگاران دادیم تا آلودگی ها را پاک کنند، کسانی که ما را نقد می کنند، باید خود را درمان کنند!

واقعاً افاضات ایشان را باید قاب گرفت و به گردن آویخت، مگر می شود این حجم از بذل و بخشش دید و ساکت ماند؟

حق با وکیل گرامی است و کسانی که این چنین با تیشه نقد به جان این امر خیرخواهانه افتاده اند را باید فی الفور بستری و درمان کرد تا مرض شان به دیگران سرایت نکند!

البته خیالتان راحت باشد که خبرنگاران واقعی قدر این عمل نیک و انسانی را خوب می دانند و در حال حاضر نیز مطمئن هستم با همان دستمال یا کاغذ توالت اهدایی در حال پاک کردن آلودگی هایی هستند که نماینده محترم در مورد آن تاکید فرموده بودند.

پاس بداریم خدمات نخبگان وطن را….والسلام نامه تمام

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا