کد خبر: 22030031791
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

آمادگی بانک توسعه صادرات برای ارائه تسهیلات با نرخ ترجیحی

بانک توسعه صادرات آماده ارائه خدمات و تسهیلات با نرخ ترجیحی به شرکت‌های تولیدی صادرات‌محور و شرکت‌های دانش‌بنیان است.

به گزارش اگزیم‌نیوز، رئیس شعبه اردبیل این بانک در نشست مجازی تخصصی مدیران این بانک با فعالان اقتصادی و صادرکنندگان استان اردبیل گفت: این بانک آماده است در حوزه تامین سرمایه درگردش و تامین تسهیلات سرمایه ثابت به مشتریان خدمات ارائه دهد و خوشبختانه در این زمینه محدودیت منابع وجود ندارد.

نعمت فتحی تصریح کرد: از ابتدای بازگشایی شعبه اردبیل بانک توسعه صادرات تاکنون بالغ بر ۷۰۰حساب ریالی و ۱۵۰حساب ارزی در این شعبه از بانک توسعه صادرات افتتاح شده است.

او افزود: شعبه اردبیل بانک توسعه صادرات در سال ۱۳۹۹در بخش تجهیز منابع ریالی و ارزی ۵۲درصد رشد را تجربه کرده و موفق به جذب نزدیک به ۲۴۵میلیارد ریال، منابع ریالی و ارزی شده که این منابع با سایر منابع اعم از منابع صندوق توسعه ملی و سرمایه بانک تجمیع و به مشتریان این بانک تخصیص داده شده است.

او اظهار کرد: شعبه اردبیل بانک توسعه صادرات در سال ۹۹در تخصیص منابع رشد ۹۱درصدی نسبت به سال ۹۸داشته و در این محدوده زمانی بالغ بر یک‌هزار و ششصد میلیارد ریال به مشتریان تسهیلات پرداخت کرده است.

فتحی خاطرنشان کرد: شعبه اردبیل در بخش صدور ضمانت‌نامه‌های صادره رشد ۱۶۱درصدی را در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن تجربه و نزدیک به ۹۰میلیارد ریال ضمانت‌نامه صادر کرده است.

رئیس شعبه اردبیل بانک توسعه صادرات گفت: ۷۱فقره برات اسنادی و حواله ارزی به مبلغ ۱۳میلیون دلار در سال ۹۸صادر شده که در سال ۹۹رشد ۶۰درصدی داشت و به عدد ۲۰میلیون دلار رسید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا