کد خبر: 11060044519
بازارها و خدمات مالیجهان

اتریوم در یک قدمی ۴ هزار دلار / دوج کوین درباره پروژه موسوم به دوج کوین ۲.۰ هشدار داد

میلاد جانه

عصراقتصاد؛ بازار رمز ارزها طی ۲۴ ساعت گذشته با رشد قیمت مواجه شد ه اند و در محدوده سبز معامله می شوند.

هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۴۹ هزار ۹۰۲ دلار، معادل ۱,۳۶۳,۵۹۶,۶۲۸ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۹.۸۸ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۴.۹۵ درصد افزایش یافته است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰(۱۴ April 2021) معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک  ۲۳.۰۶ درصد پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. در صورت شکست سقف ۵۰ هزار و ۵۰۰ دلاری اهداف ۵۱۷۰۰ و ۵۳۳۰۰ دلاری در دسترس خواهند بود.

اتریوم که در حال حاضر در رتبه ۲ مارکت قرار دارد در این لحظه با قیمت ۳,۷۴۹.۰۲ دلار، معادل ۱۰۲ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۲۹ میلیارد دلار است.

قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت اخیر ۶.۵۹ درصد افزایش یافته است. بالاترین قیمت اتریوم در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ معادل ۴ هزار و ۳۶۵ دلار بوده که هم اکنون ۱۴.۱۲ درصد پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. درصورتیکه قیمت بالای این سطح تثبیت شود احتمال دارد بعد از پولبک به سطح قبلی به سمت مقاومت تاریخی خود، سطح ۴۱۹۱ الی ۴۳۶۷ دلار حرکت کند.

همچنین هر واحد از کاردانو در این لحظه با قیمت ۳.۰۴ دلار، معادل ۸۳,۱۳۰ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۷.۰۵ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۱۰.۷۱ درصد افزایش یافته است. بالاترین قیمت کاردانو در تاریخ ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ معادل ۳.۰۸ دلار بوده که همینک  ۱.۲۹ درصد پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.

 کاردانو با ارزش بازار حدود ۹۷.۸۳ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۲۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد .

دوج کوین دیگر ارزدیجیتال محبوب که در حال حاضر در رتبه ۷ مارکت قرار دارد در این لحظه با قیمت ۰.۳۰۲۳۴۰ دلار، معادل ۸ هزار و ۲۴۹ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۲.۹۲ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۸.۲۶ درصد افزایش یافته است.

دوج کوین درباره پروژه موسوم به دوج کوین ۲.۰ هشدار داد

بنیاد دوج کوین به سرمایه‌گذاران حوزه ارزهای دیجیتال هشدار داده است که پروژه دوج کوین ۲.۰ هیچ ارتباطی به آنها ندارد و از اینکه این شباهت اسمی ممکن است موجب گمراهی کاربران شود، ابراز نگرانی کرده است. بنیاد دوج کوین برای حل این مسئله از تیم حقوقی خود خواسته تا با توسعه‌دهندگان پروژه مذکور ارتباط برقرار کرده و از آنها بخواهند که نام دیگری را برای پروژه خود انتخاب کنند.

افزایش قیمت آووی و یونی‌سوآپ بعد از پیوستن به راهکار لایه دوم اتریوم

با راه‌اندازی راهکار لایه دوم آربیترام برای شبکه اتریوم، توکن‌های دیفای ملحق شده به این اکوسیستم با رشد قیمت روبرو شدند. توکن آووی در هفته گذشته حدود ۱۳ درصد رشد قیمت را تجربه کرد و بهای آن تا محدوده ۴۱۲ دلار پیشروی کرد.

توکن یونی‌سوآپ هم که در حال حاضر در رتبه ۱۱ مارکت قرار دارد با ۱۷ درصد رشد طی هفته گذشته از ۲۶.۵۳ دلار به ۳۰.۵۰ دلار رسید.

دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا در گفتگو با فاکس نیوز با حمله مجدد به ارزهای دیجیتالی گفته است: آن ها یک فاجعه بالقوه برای خریداران و سرمایه گذاران خود هستند که روزی بر سرشان آوار می شوند. چه کسی می داند اینها دقیقا چه هستند؟ ممکن است یک تقلب باشند.

من بین ارزها، دلار را ترجیح می دهم چرا که ارزهای دیجیتالی چیزهایی هستند که مردم خیلی در موردشان اطلاعات درستی ندارند

اظهار نظر میلیاردر آمریکایی در رابطه با ارزهای دیجیتال

جان پالسون، میلیاردر آمریکایی که حدود ۲۰ میلیارد دلار ثروت دارد با تاکید بر اهمیت مفهوم ارزش ذاتی در بازارهای مالی گفته است که ارزهای دیجیتالی کاملا بدون پشتوانه هستند و قیمت های بالای فعلی آن ها چیزی جز حباب و هیجان کاذب نیست که روزی خواهد ترکید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۲۱۸۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۹۷ درصد بیشتر شده است.

در حال حاضر ۴۵ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۸ درصد در اختیار اتریوم است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا