کد خبر: 19120073837
اخبار شرکت ها

اجرای ۴۶ پروژه در جنوب استان بوشهر توسط شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس

آیین امضاء تفاهمنامه همکاری میان شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس و فرمانداران شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با حضور نماینده مردم در مجلس و فرمانداران شهرستان‌های جنوب استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس، در این مراسم که به میزبانی شرکت پلیمر آریاساسول برگزار شد، تفاهمنامه آغاز عملیات اجرایی ۴۶ پروژه تعریف شده در شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه به امضای رییس شورای راهبردی شرکتهای پتروشیمی منطقه پارس، فرماندار هر شهرستان و نماینده مردم شهرستان‌های جنوب استان رسید.

در این مراسم مشاور اجتماعی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، ضمن برشمردن اقدامات شرکت‌های پتروشیمی در کل کشور، فعالیت‌های شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس را در سال آینده قابل توجه دانست.

سخاوت اسدی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در سخنانی بر لزوم متمرکز نمودن اقدامات در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تاکید کرد.

در ادامه مسعود حسنی رییس شورای راهبردی به بیان فعالیتهای صورت گرفته پرداخت و به تشریح برنامه‌های آتی این شورا از جمله اجرای پروژه‌هایی به ارزش ۱۱۰ میلیارد تومان در چهار شهرستان پرداخت.

فرماندار شهرستان عسلویه به نیابت از فرمانداران شهرستان‌های جنوبی، سخنران بعدی این مراسم بود و لزوم توجه بیشتر به مردم و رفع دغدغه‌مندی میزبانان شریف صنعت را خواستار شد.

آخرین سخنران این مراسم، موسی احمدی نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بود.

وی در صحبت‌های خود ضمن تشکر از گزارش‌های ارایه شده در این جلسه، اظهار داشت: فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و مشی همیشگی ایشان به عنایت خاص به مردم است.

وی پیشرفت‌های فن آوری در همه صحنه‌ها را نمونه‌ای از موفقیت‌های انقلاب اسلامی دانست و مردم را پایه اساسی دستیابی به این موفقیت معرفی کرد و صنعت را به خدمت‌رسانی به مردم و پاسخگویی به مطالبات ایشان فراخواند.

در پایان مراسم تفاهم نامه‌های همکاری با فرمانداران ۴ شهرستان جنوبی انجام پذیرفت.

بر طبق این تفاهمنامه‌ها در شهرستان دیر ۱۰ پروژه، ۱۲ پروژه در عسلویه، شهرستان جم ۱۲ پروژه و کنگان ۱۲ پروژه تعریف شده و منابع اختصاص یافته به هر پروژه مشخص شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا