کد خبر: 12060044590
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

ارائه تمام فرآیندهای بانکی در پیشخوان مجازی رسالت

بانکداری بدون شعبه افق۱۴۰۰بانک قرض‌الحسنه رسالت است و تا پایان سال جاری محقق خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک قرض‌الحسنه رسالت، مدیر اجرایی فناوری اطلاعات بانک در خصوص افق۱۴۰۰این بانک گفت: ما حرکت به‌سوی بانکداری بدون شعبه را از حدود چهار سال قبل آغاز کردیم و با عملیاتی کردن بانکداری اجتماعی همچنین فراهم کردن زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح کشور آماده ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان هستیم.

سیدمحمدرضا مصطفوی، تبدیل ۳۰۰شعبه این بانک به کمتر از۳۰شعبه را یک دستاورد مهم دانست و افزود: همین تعداد شعبه نیز در جاهایی قرار گرفته‌اند که فرهنگ آن جامعه هنوز به محیط وب و بهره‌گیری از گوشی‌های هوشمند اعتماد ندارد. این شعب نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ جمع‌آوری می‌شوند.

مدیر اجرایی فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: هر شعبه بیش از ۱۳۰فرایند را به صورت حضوری برای مشتریان انجام می‌داد که از سال۱۳۹۸این خدمات در سامانه‌ «پیشخوان مجازی رسالت» ارائه می‌شود.

او افزود: سامانه پیشخوان مجازی رسالت در حال حاضر سرویس‌های همچون برآورد تسهیلات، خدمات مبتنی بر کارت، درخواست کارت، تغییر سپرده و……درمجموع ۴۳فرایند را انجام می‌دهد. مصطفوی خاطر نشان کرد: آنلاین‌شدن درخواست واریز تسهیلات نیز در برنامه امسال بانک قرض‌الحسنه رسالت قرار دارد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا