کد خبر: 30090061915
اخبار شرکت هابانک و بیمه

ارائه خدمات ویژه به اعضای باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات

رئیس اداره کل صادرات بانک توسعه صادرات با بیان جزییات پرداخت تسهیلات شرکت‌های دانش‌بنیان، از ارائه خدمات ویژه به اعضای باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات خبر داد.

به گزارش اگزیم‌نیوز، سیدحسین حسینیان، در وبینار تخصصی مدیران بانک توسعه صادرات با فعالان اقتصادی صادرکنندگان و مقامات استان آذربایجان غربی، سبد مشتریان بانک توسعه صادرات را به سه دسته مشتریان با توانمندی بالا، متوسط و شرکت‌های دانش‌بنیان تقسیم کرد و افزود: باشگاه مشتریان بانک بر اساس تقسیم‌بندی‌های انجام‌شده، خدمات ویژه‌ای را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

رئیس اداره کل صادرات بانک توسعه صادرات درباره تفاهم‌نامه منعقده بین بانک توسعه صادرات با معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، گفت: این تفاهم‌نامه در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان امضا شده و منابع خوبی هم در آن در نظر گرفته شده است. براین اساس بانک توسعه صادرات از طریق منابع خود، صندوق توسعه ملی و منابع تلفیقی یا منابع صندوق توسعه ملی با مکانیسم تعریف‌شده در تفاهم‌نامه امضاشده بین بانک و صندوق نوآوری و شکوفایی، تسهیلاتی را با نرخ ترجیحی ۱۲درصد در اختیار این شرکت‌ها قرار می‌دهد.

او در خصوص فرآیند اخذ تسهیلات شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: به منظور بهره‌مندی شرکت‌های دانش‌بنیان از این تسهیلات در چارچوب تفاهم‌نامه مذکور، شرکت‌ها باید به ثبت اطلاعات خود در سامانه غزال اقدام کرده و ضمن هماهنگی با کارشناسان صندوق و بانک مدارک خود را تکمیل کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا