کد خبر: 13100063704
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

ارائه کارت اعتباری ۲۰۰۰ میلیون ریالی از سوی پست‌بانک

مدیر امور استان‌ها و بازاریابی پست‌بانک از اعطای کارت‌های اعتباری مروارید پلاس با مبالغ ۲۰۰۰، ۱۰۰۰، ۵۰۰، ۳۰۰، ۲۰۰، ۱۰۰ و ۵۰میلیون ریالی به مشتریان اعتباری این بانک و دیگر هموطنان متناسب با اعتبارسنجی آنها، برای خرید کالا و خدمات خبرداد.

به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک، علیرضا واحدپور با اعلام این خبر افزود: درراستای کمک به رونق تولید و اشتغال و افزایش قدرت خرید خانوارها، این بانک به مشتریان خود و دیگر متقاضیان، تسهیلات خرید اعتباری در قالب عقد مرابحه تا سقف ۲میلیارد ریال واگذار می‌کند.

واحدپور تصریح کرد: کارت اعتباری مروارید پلاس صرفا برای اعطای تسهیلات در قالب عقد مرابحه قابل استفاده و با نرخ سود ۱۵درصد بوده و تراکنش‌های مالی دیگر نظیر برداشت وجه، انتقال وجه و برداشت از کارت مزبور مجاز نیست.

او در ادامه عنوا‌ن‌کرد: تمامی کارت‌های اعتباری مروارید پلاس، فقط بر روی دستگاه‌های POSنصب شده در فروشگاه‌های طرف قرارداد با پست‌بانک قابل بهره‌برداری است.

مدیرامور استان‌ها و بازاریابی بانک در پایان اعلام کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب و باجه‌های این بانک در سراسر کشور مراجعه کرده و درصورت نیاز از آن بهره‌مند شوند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا