کد خبر: 05119913467
بانک و بیمه

اعطای بیش از ۱۸۰۰۰ فقره تسهیلات در موسسه اعتباری نور

موسسه اعتباری نور بیش از ۱۸ هزار فقره تسهیلات، در قالب طرح‌های اعتباری متنوع و با توجه به نیاز مشتریان و هم‌وطنان عزیز، در سال جاری اعطاء کرده است.

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری نور، تسهیلات این موسسه شامل طرح‌های متنوعی مانند طلوع نور، مشکات نور، کارت اعتباری، تسهیلات پایانه‌های فروش و تسهیلات به سپرده‌گذاران است.

شایان ذکر است از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۱۸ هزار فقره با مبلغی بیش از ۷،۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات توسط این موسسه به مشتریان و هم‌وطنان عزیز اعطاء شده است.

مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح‌های متنوع تسهیلاتی می‌توانند به شعب این موسسه در سراسر کشور مراجعه نمایند.

نسخه جدید همراه بانک نوران ارائه شد

نسخه جدید اپلیکیشن همراه بانک موسسه اعتباری نور، به همراه قابلیت‌های جدید با هدف بهبود خدمت رسانی، در دسترس مشتریان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری نور، این موسسه به منظور بهره‌مندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک و غیرحضوری، نسخه جدید همراه بانک نوران را با قابلیت‌های جدید، برای دارندگان گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید و iOS فراهم کرد.

شایان ذکر است مشتریان محترم می‌توانند در این نسخه اپلیکیشن، از ویژگی‌های جدیدی نظیر استعلام شناسه صیاد، امکان نمایش بانک مقصد در رسید تراکنش‌ها، تبدیل شماره کارت به شبا، انتقال وجه دسته‌ای، انتقال پایا دسته‌ای، امکان مرتب سازی لیست کارت‌ها و حساب‌ها و … بهره‌مند شوند.

گفتنی است مشتریان محترم جهت نصب و یا دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نسخه جدید همراه بانک موسسه اعتباری نور، می‌توانند به نسخه نصب شده بر روی گوشی هوشمند خود و یا سایت این موسسه به نشانی www.noorbank.ir مراجعه نمایید.

حمایت موسسه اعتباری نور از کارخانه صنایع فولاد نورد گلستان

با حمایت‌های موسسه اعتباری نور از کارخانه نورد فولاد گلستان، در سال جهش تولید و در راستای حمایت از تولید داخل، یک‌بار دیگر این واحد تولیدی زنده شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری نور، کارخانه فولاد نورد گلستان با هدف تولید کلاف و انواع میلگرد در راستای تأمین نیازهای داخلی و خارجی در سال ۱۳۸۶ تأسیس و راه‌اندازی شده است.

بر اساس این گزارش این کارخانه با ظرفیت تولید ۳۲۰ هزار تن میلگرد شاخه و کلاف در سال، به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه‌های نورد کشور با استانداردهای بین‌المللی، محسوب می‌شود.

این گزارش می‌افزاید این کارخانه در حال حاضر  با حمایت‌ و سرمایه‌گذاری موسسه اعتباری نور، با بیش از ۱۵۰ کارگر دائمی و پاره‌وقت در ۳ شیفت، به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است.

شایان ذکر است این کارخانه پس از اعمال تحریم‌ها در سال‌های گذشته، با فراز و نشیب‌هایی روبرو شد که با همت و تلاش کارکنان زحمت‌‌کش آن و همچنین سرمایه‌گذاری و حمایت‌ موسسه اعتباری نور، رونق دوباره گرفت و به چرخه تولید و عرضه بازگشت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا