کد خبر: 06050039466
اخبار شرکت هابانک و بیمه

افتتاح چهاردهمین شعبه بانک مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان

چهاردهمین شعبه بانک مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان و دومین شعبه شهرستان زابل با حضور مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به منظور ایجاد دسترسی مناسب و همچنین بستر مطلوب برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان گرامی، شعبه جدید شهرستان زابل به نام شعبه هیرمند (کد ۴۲۲۰) با حضور مسعود مسعودی مدیر شعب استان سیستان و بلوچستان، مسئولان و معتمدان شهرستان افتتاح شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین فاطمی منش رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان زابل گفت: بانک مهر ایران به عنوان نماد بانکداری اسلامی با توجه به اهداف خیرخواهانه و اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت اجتماعی طی سال‌های اخیر، بیش از پیش مورد توجه آحاد مردم قرار گرفته است.

وی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم بارها به موضوع قرض‌الحسنه و اهمیت آن تأکید داشته که خوشبختانه بانک مهر ایران توانسته به خوبی در این مسیر خداپسندانه گام بردارد.

در ادامه مسعود مسعودی، مدیر شعب بانک مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت روزافزون برای مجموعه بانک افزود: جایگاه امروز بانک نتیجه نیت خیرخواهانه و برکات قرض‌الحسنه است و امیدواریم بتوانیم علاوه بر توانمندسازی نیازمندان واقعی جامعه، در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در بین آحاد مردم نقش به‌سزائی را ایفا کنیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا