کد خبر: 250703176392
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

افت و خیز قیمت ها در بازار خودرو ۲۵ مهر ۱۴۰۳

قیمت خودرو امروز شدت بیشتری را نسبت به روزهای گذشته تجربه کرد؛ طوری که افت و خیز محصولات در تعدادی زیادی از محصولات ۵۰۰ هزار تا ۴۰ میلیون تومان مشاهده می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز چهارشنبه‌ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ روند مشخصی ندارد و هر دو بازار داخلی و مونتاژی با شدت و میزان بیشتری به نوسانات ادامه دادند. البته با وجود بیشتر شدن تغییر قیمتی در بازار باز هم تعدادی از محصولات به نرخ روزهای پیشین در حال معامله‌اند.

قیمت خودرو امروز شدت بیشتری را نسبت به روزهای گذشته تجربه کرد؛ طوری که افت و خیز محصولات در تعدادی زیادی از محصولات ۵۰۰ هزار تا ۴۰ میلیون تومان مشاهده می‌شود.

البته با وجود تداوم نوسان در بازار خودرو همچنان تعدادی از محصولات داخلی و مونتاژی ثابت باقی مانده و از حرکت ایستاده‌اند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی طبق داده‌های اعلامی در تعدادی زیادی از محصولات تغییر پیدا کرد.

تارا اتوماتیک V۴ یکی از تیپ‌های این خانواده بر خلاف سایر هم‌نوعان خود امروز روند نزولی را به خود گرفت. خودروی مذکور با افت چهار میلیون تومانی به قیمت ۹۶۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما به عبارتی نمونه فیس‌لیفت‌شده از ۲۰۶ به حساب می‌آید که بر مبنای مدل موفق ۲۰۷ به‌روزرسانی شده است. خودروی مذکور یکی از محصولات محبوب ایران‌خودرو و به عنوان تنها خودرویی که به قیمت بالای یک میلیارد در بازار معامله می‌شود.

این خودرو امروز با افت پنج میلیون تومانی در کانال یک میلیارد و پنج میلیون تومان قرار گرفت.

شاهین اتوماتیک G یکی از محصولات شرکت سایپا با مشخصات فنی جدا از سایر مدل‌های شاهین در سال ۱۴۰۲ راهی بازار شده که با رشد دو میلیون تومانی به قیمت ۸۱۴ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کوییک اتوماتیک با مدل ۱۴۰۳ یکی از اتومات‌های بازار داخلی به شمار می‌رود که با افت یک میلیون تومانی به قیمت ۵۵۱ میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی در اکثر محصولات با تغییر قیمت روبه‌رو شدند.

کی‌ام‌سی J۷ یکی از سدان مقرون به صرفه کرمان موتور، امروز روند صعودی را در پیش گرفته و با رشد دو میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جک S۳ به عنوان یکی از کراس‌اوور محبوب بازار شناخته شده است که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌شود این خودرو با شیب مثبت پنج میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود. البته خودروی مذکور در طول یک ماه جمعاً ۳۵ میلیون تومان گران‌تر شده است.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) از محصولات لوکس بهمن موتور محسوب می‌شود که با افت ۳۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا