کد خبر: 16020180746
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

انصراف دو نماینده از کاندیداتوری در هیات مدیره بیمه ملت

برخی منابع خبری از اعلام انصراف بهروز اسد نژاد و اسماعیل دلفراز از عضویت در هیات مدیره جدید بیمه ملت خبر می دهند.

به گزارش رازپول، پس از برگزاری نخستین مجمع بیمه ملت و عدم رسیدن حاضرین به حد نصاب، دومین مجمع انتخاب اعضای هیات مدیره بیمه ملت روز شنبه برگزار می شود و برخی منابع خبری از اعلام انصراف بهروز اسد نژاد و اسماعیل دلفراز از عضویت در هیات مدیره جدید خبر می دهند.

بر این اساس اعضا فعلی هیات مدیره مجددا توسط سهامداران برای عضویت در هیات مدیره معرفی و صلاحیت حرفه ای آنان توسط بیمه مرکزی تایید شد اما ظاهرا برخی از این اعضا اعلام انصراف کرده اند.

بر این اساس در حالی که در لیست افراد احراز صلاحیت شده از سوی بیمه مرکزی نام افرادی همچون اسماعیل دلفراز، بهروز اسد نژاد، معصومه معصوم بیگی، ابراهیم نوروزی، سید مهدی بهشتی نژاد، داود قاسمپور، محمد تقی چراغی، بهرنگ اسدی و کشاورز بهادری دیده می شود، اما با انصراف این دو عضو اسامی تائید شدگان به ۷ نفر می رسد که عملا همه این افراد به هیات مدیره با مسئولیت های دور و نزدیک راه خواهند یافت.

بیمه ملت در سال گذشته پرتفوی ۳ هزار میلیارد تومانی را به ثبت رساند و حواشی سهامداری اخیر عملا دوماه ابتدای سال این شرکت بیمه ای را متاثر کرده بود. با انتخابات اخیر بیمه ملت فصل جدیدی را در مدیریت آغاز می کند.

بخشی از نطق سید ناصر موسوی لارگانی در هفته گذشته در جلسه استیضاح وزیر رفاه به حواشی مدیریتی این شرکت بیمه ای اشاره داشت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا