کد خبر: 08050039614
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

ایفای ۱۰۰درصدی تعهد بانک توسعه تعاون استان کرمان در طرح اشتغال پایدار روستایی

به گفته عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون، تعهد بانک توسعه تعاون استان کرمان تا پایان مرحله چهارم طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری به صورت صددرصدی ایفا شده است و تاکنون در این طرح به میزان ۱۰۲۴میلیارد ریال در کرمان پرداخت شده است و تا پایان مرحله پنجم پرداختی‌ها در مناطق روستایی استان کرمان به ۱۳۳۲میلیارد ریال خواهد رسید.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون، محمدجعفر ایرانی، در دیدار با استاندار کرمان گفت: عملکرد بانک در چارچوب برنامه‌های اقتصادی ملی و در جهت ارتقای تولید و ایجاد اشتغال بوده است.

او افزود: با وجود این که برای گرفتن سهم مناسب بانک توسعه تعاون از شبکه بانکی، با توجه به قدمت کمتر، تلاش شده است این بانک جریان نقدینگی و موضوع تخصیص منابع را به گونه‌ای راهبری کند که اثر مساعدی بر بخش‌های تولیدی و تعاونی داشته باشد.

ایرانی توضیح داد: بانک توسعه تعاون با سابقه ۱۲سال فعالیت بانکی، تجربه ۲۰سال فعالیت صندوق تعاون کشور را نیز در کارنامه دارد و با این که در زمان صندوق، دامنه خدمات تخصصی به حد زمان بانک نبوده است، اما خدمات توسعه‌ای مناسب و اثربخشی در آن دوران ارائه گردیده است.

او برخی از شعب استان کرمان را از قدیمی‌ترین شعب سطح کشور اعلام کرد که از سال‌های دیرین تحت عنوان «صندوق تعاون کشور» و سال‌های اخیر تحت عنوان «بانک توسعه تعاون» خدمات ارزنده‌ای را در این ۳۲سال به تعاونگران و کارآفرینان ارائه داده است.

ایرانی افزود: شعب بانک در استان کرمان طی سال ۹۹مجموعاً هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده‌اند که رشد ۸۳درصدی در این بخش محقق گردیده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا