کد خبر: 16030185431
اخبار شرکت هاادب و هنربانک و بیمه

بازدیدهای میدانی مدیرعامل بیمه کوثر در راستای توسعه بازار و افزایش رضایت بیمه گذاران حوزه انرژی

مدیرعامل بیمه کوثر در سفر به قطب انرژی کشور، با حضور در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی عسلویه از نزدیک در جریان نحوه خدمت‌ رسانی بیمه کوثر به بیمه‌ گذاران بزرگ قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، در این سفر، ابوالفضل آقادادی و تعدادی از معاونان و مدیران بیمه کوثر با حضور در منطقه عسلویه و بازدیدهای میدانی از نزدیک و چهره به چهره دغدغه بیمه گذاران و بیمه شدگان جامعه هدف را پیگیری کردند.

مدیرعامل بیمه کوثر و هیئت همراه در بازدیدهای میدانی سایت‌های پتروشیمی بوشهر و پتروشیمی مخازن سبز عسلویه، پتروشیمی مرجان، پتروشیمی دماوند، پتروشیمی آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی پردیس و سپس شعبه عسلویه شرکت درخصوص توسعه بازار و افزایش رضایتمندی بیمه گذاران جلساتی را با مدیران عامل شرکت‌های مذکور برگزار و در جریان وضعیت پرتفو و امور بیمه‌ای قرار گرفتند.

در حاشیه این جلسات، ابوالفضل آقادادی با تاکید بر حضور فعال بیمه کوثر در بازارهای صنعتی کشور گفت: با عنایت به حساسیت و اهمیت این صنعت برای اقتصاد کشور، بیمه کوثر طی این سال‌ها با جدیت در این بازار وارد شده است و یکی از اعضای کنسرسیوم بیمه‌گران نفتی کشور نیز به شمار می‌رود.

خوشبختانه در حال حاضر چندین شرکت بزرگ فعال در این منطقه مهم جزو مشتریان و بیمه گذاران ما هستند و تعامل خوبی با آن‌ها داریم.

وی با تاکید براینکه جلب رضایت مشتری سیاست همیشگی و اولویت شرکت بیمه کوثر است، خاطرنشان کرد: با مدیریت ریسک مناسب در رشته‌های گوناگون و ارایه نرخ و شرایط بهینه می‌توان رضایت بیمه‌گذاران را فراهم نمود و همکارانم در بیمه کوثر همواره می‌کوشند با شناسایی نقاط قابل بهبود فرآیندها و در سفر مشتری، خدمات را به گونه‌ای ارائه نمایند تا به موازات رضایت نسبی بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان و زیان‌دیدگان، شرکت در ایفای تعهداتش عملکرد مطلوبی داشته باشد.

در پایان، مدیرعامل بیمه کوثر از حمایت‌ها و همراهی شرکت‌های همگروه در سازمان تامین اجتماعی ن.م بالاخص شرکت سرمایه گذاری شستان و شرکت سرمایه‌گذاری غدیر تقدیر و تشکر نمودند

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا