کد خبر: 030503167360
جامعه و فرهنگ

بازدید از پروژه های در حال احداث منطقه ۱۶

مدیریت شهری منطقه ۱۶ در راستای بررسی میزان و روند پیشرفت پروژه های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری، پروژه های اجرایی در حال احداث را پایش کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در بازدید صبحگاهی با حضور معاونت های تخصصی از پروژه های احداثی نظیر حصارکشی بوستان میثاق، پروژه فرهنگی بوستان شهربانو، بوستان ترافیک، اصلاح هندسی میدان عاشورا، احداث زورخانه محله نازی آباد و سایر پروژه ها بازدید بعمل آورد.

در این بازدید مدیریت شهری منطقه از نزدیک در جریان روند و میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفت و شهردار منطقه ضمن بررسی آخرین وضعیت این پروژه ها، دستورات لازم را درخصوص تسریع در پیشرفت پروژه ها صادر کرد.

سالاری پور با تأکید بر پایش منظم هرچه بیشتر بین معاونت ها، ادارات و نواحی اذعان داشت: از آنجا که رصد دقیق و پایش منظم پروژه های شهری تاثیر مستقیم در پیشرفت فیزیکی پروژه ها دارد، لذا در این امر تاکید می شود که هماهنگی هرچه بیشتر بین معاونت ها و ادارات صورت پذیرد تا با هم افزایی صورت گرفته بتوانیم پروژه ها را در موعد مقرر به سرانجام برسانیم.

یادآور می شود، در این بازدید سایر پروژه های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری در منطقه ۱۶ نیز مورد بررسی قرار گرفت و زمان بندی جهت افتتاح پروژه های شهری این منطقه صورت پذیرفت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا