کد خبر: 131001115287
اخبار شرکت هابانک و بیمه

بانک توسعه تعاون از بانک های دولتی با رویکرد ارائه خدمات به تعاونی ها و مردم است

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان کردستان اعلام داشت این بانک از بانک های دولتی با رویکرد ارائه خدمات به تعاونی ها و مردم است.

حبیب اله عمرانی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان کردستان اظهار داشت: رویکرد بانک در استان کردستان حمایت از فعالیت های تعاونی و کارآفرینی و با هدف توسعه صنعتی، کشاورزی و تجاری و ایجاد اشتغال بومی بوده است و نزدیک به دو برابر سپرده های موجود در شعب استان به کارآفرینان، تعاونگران و عموم مردم عزیز استان تسهیلات پرداخت نموده است.

وی افزود: بانک توسعه تعاون تحت نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشغول به فعالیت است و اهداف تعریف شده برای فعالیت بانک در راستای حمایت از فعالیت های اقتصادی مردم اعم از تعاونی‌ها ، مشاغل خانگی و کارآفرینان است.

مدیر شعب استان کردستان گفت: تعاون مردمی ترین بخش اقتصاد کشور محسوب می شود و این بانک نیز در راستای توانمندسازی تعاونی ها و تشکل ها به لحاظ مالی و ارائه خدمات بهینه اعتباری و بانکی در استان به ارائه خدمات می پردازد.

عمرانی خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون از معدود بانک های حاضر در شبکه پولی کشور است که صرفا به دلیل پوشش دهی خدمات بانکی به عموم مردم در شهرهای مختلف حضور دارد، و نگاه مادی و محاسباتی در حضور شعب بانک در شهرستان ها مطرح نبوده است.

مدیر شعب استان کردستان گفت: در استان کردستان هشتاد نفر پرسنل بومی در ۹ شعبه و دو باجه مشغول خدمت رسانی به عموم مردم عزیز هستند و .تعداد مشتریان بانک در استان یکصد و هفتاد و شش هزار نفر می باشد که ده درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا