کد خبر: 0304983085
انرژی

با حضور مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس؛ مدیرعامل جدید پتروشیمی هنگام معارفه شد

آیین معارفه عبدالرضا جوانمردی به عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی هنگام و تودیع و تکریم امیر مسعود جمشیدی مدیرعامل سابق این پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی هنگام، این مراسم امروز و با حضور مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس و  اعضای هیات مدیره قبلی و جدید ، مدیران شرکت پتروشیمی هنگام  برگزار شد.

جمشیدی مدیر عامل سابق هنگام در این مراسم ضمن تشکر از همکاران ومدیران گفت: همواره بر خود می‌بالم همکارانی همچون شما داشتم که اکنون و در زمان خداحافظی؛ خاطراتی مملو از محبت، صمیمیت و تلاش صادقانه با شما عزیزان را به یادگار دارم. انشاالله که در سایه الطاف الهی عزمتان جزم و گام هایتان در انجام وظایف و توسعه و آبادانی میهن عزیزمان استوار باشد.

وی افزود: اکنون که مسئولیت طرح پتروشیمی هنگام را واگذار نموده و قرار است در حوزه‌ای دیگر انجام وظیفه نمایم، ضمن خداحافظی از یکایک شما همکاران گرامی، متواضعانه و از صمیم قلب استدعا دارد قصور این حقیر را با بزرگواری خود بخشیده و با حلالیت خود این کمترین را مورد لطف و مرحمت خود قرار دهید.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این مراسم با اشاره به هدایت ۱۱ ساله این پتروشیمی توسط جمشیدی از زحمات وی تقدیر و تشکر کرد.

جواد گلی تاکید کرد: با توجه به سوابق ایشان در حوزۀ پتروشیمی و توسعۀ کسب و کار و نیز نظر به راه اندازی پروژه بزرگ اوره و آمونیاک هنگام ، امیدوارم جوانمردی بتواند با اندیشه‌ای نو سهم بسزایی در تسریع، فرآیند های عملیاتی پروژه داشته باشدجوانمردی نیز ضمن قدردانی از زحمات دلسوزانه جمشیدی و هیات مدیره قبلی و خوش آمد گویی به هیات مدیره جدید ابراز امیدواری کرد تا با بکارگیری نیروهای موجود در شرکت بتوانند طرح را طبق برنامه زمان بندی مصوب به پایان برسانند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا