برگزاری بیست و یکمین همایش سراسری بازرسان بانک ملی ایران

  کد خبر: 270801108864

نخستین روز از بیست و یکمین همایش و کارگاه آموزشی سراسری بازرسان بانک ملی ایران که با حضور قائم مقام، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان و جمعی دیگر از مدیران ارشد بانک برگزار شد، بیش از چهارصد نفر از بازرسان بانک از سراسر کشور در مرکز رفاهی و آموزشی بابلسر گردهم آمده اند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این همایش ضمن تشریح نقش موثر بازرسان در توسعه بانک، نسبت به اهمیت نظارت سیستماتیک و بازنگری در رویه ها و فرایندهای بازرسی تاکید شد.

ابوالفضل نجارزاده قائم مقام بانک ملی ایران در این همایش ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات بازرسان در کل کشور با بیان این که عملکرد و فعالیت های بازرسان اثرگذاری بالایی در بانک دارد، اظهارداشت: با توجه به اهمیت ارائه خدمات بهینه به مشتریان در بانک ضرورت دارد بازرسان با راهنمایی همکاران و واحدها، حساسیت لازم را در همکاران ایجاد کنند.

وی با اشاره به این که صیانت از ارزش ها رکن اساسی هر سازمانی است، گفت: بازرسی در بانک ملی ایران نقش و جایگاه ویژه ای دارد و همواره بازرسان باید به مسایل با رویکرد پیشگیرانه بنگرند و بر حفظ و صیانت از ارزش ها متمرکز باشند.

نجارزاده در ادامه با بیان این که مهم‌ترین اهداف در نظارت بر واحد های بانک‌، تحقق ارائه بهترین خدمات به مشتریان است، گفت: با اصلاح و بازنگری بر امور رویه های بازرسان شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی آن ها خواهیم بود.

خروج از نسخه موبایل