برگزاری جشنواره ملی برند محبوب سال ۱۴۰۱؛ برندهای محبوب مصرف کنندگان معرفی شدند

  کد خبر: 11050194767

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی مصرف کنندگان جشنواره ملی برندهای محبوب مصرف کنندگان در قالب گسترده ترین نظرسنجی مردمی برای انتخاب برندهای محبوب مردم در سال ۱۴۰۱ با محوریت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به عنوان تنها تشکل رسمی حامی حقوق مصرف کننده در کشور برگزار شد.

این جشنواره بر آن بوده است تا ضمن شناسایی برندهای محبوب مصرف کنندگان از طریق برگزاری گسترده ترین نظرسنجی مردمی در سطح کشور، زمینه ارتقای نقش و جایگاه مصرف کنندگان در انتخاب برندهای محبوب ایرانی را فراهم آورده و به فرهنگ سازی خریدهای مبتنی بر برند با معرفی برندهای معتبر و خوشنام ایرانی در میان مصرف کنندگان کمک نماید.

یکی از راه‌های شناخت عیار برندها، تجمیع و به اشتراک‌گذاری نظرات تک تک مصرف کنندگان ایرانی از تجربیات خرید و مصرف کالا‌ها و خدماتی است که روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنند.

در واقع با تجمیع نظرات مشتریان یک برند می‌توان به جمع بندی مناسبی از وضعیت و جایگاه آن برند در ذهن مصرف‌کنندگان دست یافت و وقتی این جمع بندی در مقایسه با بقیه برند‌های حاضر در بازار قرار بگیرد، می‌توان جایگاه هر برند را در بازار تعیین کرد.

این جایگاه که از جمع نظرات مصرف‌کنندگان ایجاد می‌شود چنان معتبر و قدرتمند است که با اطمینان می‌توان آن را مبنای خرید‌های آتی قرار داد و اینجاست که عیار هر برندی را می‌توان شناخت.

برگزار کنندگان نهمین دوره نظرسنجی گسترده مردمی برای انتخاب برندهای محبوب ایرانی در سال ۱۴۰۱ که با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شده است با تاکید بر استفاده از کالا و خدمات شرکتهای ایرانی با کیفیت، نظرسنجی برند محبوب را یک ابزار تصمیم گیری بسیار موثر در شناخت برندهای خوشنام و معتبر ایرانی دانسته به طوریکه با تجمیع رأی و نظر افراد مختلف جامعه، می تواند زمینه تصمیم گیری های خرید مناسب را برای مصرف کنندگان فراهم آورد.

بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان، مراسم معرفی برندهای محبوب از نگاه مردم با حضور مقامات و مسئولین مرتبط و مدیران برندهای محبوب منتخب و جمعی از هواداران مردمی آنها برگزار گردید.

در این مراسم که مورخ ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، برندهای محبوب از نگاه مردم معرفی گردیده و تندیس خود را دریافت کردند.

منتخبین این نظرسنجی گسترده ملی بر اساس آراء مردمی در ۱۰۰ گروه کالا/خدمات به طور مستقیم و بی واسطه از طرف مردم و مصرف کنندگان به عنوان داوران اصلی این رویداد طی دوره زمانی دو ماهه اخذ گردیده است.

خروج از نسخه موبایل