کد خبر: 15100064047
اخبار شرکت ها

برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت خدمات عمومی فولاد ایران

مدیرعامل جدید شرکت خدمات عمومی فولاد ایران منصوب شد.

به گزارش عصر اقتصاد؛ مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد ایران با معرفی و انتصاب حبیب‌الله فیضی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت برگزار شد.

عامریان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد که در این مراسم حکم انتصاب فیضی به عنوان مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت خدمات عمومی فولاد ایران را به وی اهداء کرد، ضمن تقدیر از خدمات نقی‌زاده، مدیرعامل سابق این شرکت، فیضی را مدیری جهادی با سابقه‌ ارزنده مدیریتی توصیف کرد و گفت: در وهله نخست اقدامات، مدیریت جدید شرکت می بایست با شناخت و ارزیابی وضع موجود، بازتعریفی روشن در فرایندها و فعالیت های جاری انجام دهند تا با رفع موانع پیش رو به زودی شاهد بروز جهش و رشد توسعه ای شرکت خدمات عمومی فولاد ایران متناسب با سوابق و انتظارات به حق صندوق و ذینفعان اصلی که بازنشستگان هستند باشیم.

عامریان بر لزوم هم افزایی و همکاری بین کلیه شرکت های بزرگ تولیدی و فعال در زیرمجموعه و پرتفوی صندوق تاکید کرد و ادامه داد: پرونده های کوچک و بزرگ حقوقی شرکت و مطالبات از اشخاص حقیقی و حقوقی نیز در راستای دفاع از حقوق تضییع شده می بایست با اهتمام جدی و بطور برنامه ریزی شده پیگیری شوند.

مدیرعامل جدید شرکت خدمات عمومی فولاد ایران نیز در ادامه این مراسم، بر عزم خود و همکارانش جهت ایجاد تحول و جهش در شرکت تاکید کرد.
شایان ذکر است؛ حبیب الله فیضی مدیرعامل جدید شرکت خدمات عمومی فولاد ایران، دانش آموخته دو رشته مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید و حقوق عمومی و دارای سوابق عدیده مدیریتی است.

از جمله این سوابق می‌توان به عضویت وی در هیات مدیره شرکت های پتروشیمی مرجان، مدیریت طرح و اجراء خانه سازی ایران، صنایع آلومینیوم دورال، خودکفایی و احداث صنایع(شاخص)، پرسی ایران گاز اصفهان، حفاری شمال، پرسی ایران گاز کشور اشاره کرد.

همچنین وی در کنار حضور در سطوح اجرایی؛ معاونت بازرگانی صنایع آلومینیوم، مدیریت منطقه ویژه اقتصادی، مدیر نظارت بر پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی، مدیریت حقوقی و امور پیمانها را نیز تجربه کرده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا