کد خبر: 270202127471
اخبار شرکت هاادب و هنربانک و بیمهجامعه و فرهنگ

بن رایگان کتاب، هدیه ویژه بانک ملی ایران به علاقه مندان کتاب و کتابخوانی

بانک ملی ایران به عنوان عامل و حامی سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و به مناسبت گرامیداشت روز فردوسی و پاسداشت زبان فارسی، بن‌های هیجان‌انگیز و رایگان خرید کتاب را از طریق اپلیکیشن «بله» به علاقه مندان کتاب و کتابخوانی هدیه می دهد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، امروز در کانال «بن کتاب» بله به آدرس balebeketab@ از ساعات ۱۰ صبح تا ۱۹ عصر، هر ساعت بن ‌های ۱۰۰ هزار تومانی به اشتراک گذاشته می شود و کاربران می توانند با استفاده از این بن‌ های هدیه، به ‌صورت حضوری تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه از نمایشگاه کتاب خرید کنند.

اگر بن کتاب بله را هدیه گرفته اید، می توانید در زبانه «بانک من»، قسمت پایین کیف پول بله، بن‌۱۰۰ هزارتومنی‌ را ببینید؛ البته برای دریافت بن باید نسخه بله را به روز کنید.

برای استفاده از بن کتاب بله، پس از انتخاب کتاب مدنظر در غرفه، وارد بخش بانک من بله شده و قسمت پایین کیف پول بله، علامت اسکنر بن کتاب را بزنید.

سپس کیوآرکد بانک ملی ناشر را از غرفه‌دار گرفته و اسکن کنید. مبلغ را وارد و تیک استفاده از بن کتاب را فعال کنید تا پرداخت انجام شود. در مرحله آخر هم، بعد از پرداخت، رسید زردرنگ تراکنش در بات «رسید تراکنش» ارسال می شود و ناشر هم پیامک واریز را دریافت می کند.

البته ‌جز پرداخت با بن کتاب بله، می توانید از کیف پول بله هم برای خرید کتاب استفاده کنید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا