کد خبر: 01100062033
بازارها و خدمات مالیجهان

بیت‌کوین در نقطه حساس / قیمت بیت‌کوین چقدر می‌شود؟

در حالی که بیت‌کوین در محدوده ۴۹ هزار دلاری در حال معامله است، تحلیلگران امیدوارند این ارز دیجیتال وارد یک فاز صعودی تازه شده باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز، پس از کش و قوس‌های فراوان بیت‌کوین روی سطح ۴۹ هزار دلاری تثبیت شده است. حالا بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال مثبت شده تا امیدها برای ادامه روند صعودی و ورود مجدد به کانال ۵۰ هزار دلاری بیشتر شود.

قیمت بیت‌کوین یک کف قدرتمند در سطح ۴۶ هزار و ۵۰۰ دلاری تشکیل داده و حالا به دنبال شکستن مقاومت ۵۰ هزار دلاری است. حالا بیت‌کوین بالاتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته خود در حال معامله است.

به نظر می‌رسد با توجه به شکسته شدن مقاومت ۴۸ هزار و ۵۰۰ دلاری، یک روند صعودی جدید شکل گرفته است. یک حرکت واضح هم بالای سطح اصلاحی فیبوناتچی ۷۶٫۴ درصدی وجود دارد که می‌تواند بیت‌کوین را به سطوح بالاتری سوق دهد.

سقف جدیدی در نمودار ۴-ساعته در قیمت ۴۹هزار و ۶۰۰ دلاری شکل گرفته و این یک نشانه مثبت است. همچنین یک کانال صعودی با حمایت ۴۸ هزارو ۷۵۰ دلاری در نمودار ساعتی بیت‌کوین شکل گرفته است که به نظر می‌رسد می‌تواند منجر به ورود این ارز دیجیتال به کانال ۵۰ هزار دلاری شود.

در حال حاضر نزدیکترین مقاومت پیش‌روی بیت‌کوین مقاومت ۴۹ هزار و ۶۰۰ دلاری است و مقاومت کلیدی بعدی سطح ۵۰ هزار دلاری خواهد بود.

عبور از مقاومت ۵۰ هزار دلاری کار بیت‌کوین را برای رسیدن به سطح ۵۱ هزار و ۲۰۰ دلاری آسان خواهد کرد.

با این حال اگر بیت‌کوین در شکستن منطقه مقاومتی ۵۰ هزار دلاری ناکام بماند، یک اصلاح جدید می‌تواند آغاز شود. اصلاحی که به سرعت آنرا به زیر سطح قیمتی ۴۹ هزار و ۲۰۰ دلاری برساند.

در صورت از دست رفتن این حمایت، سطوح حمایتی بعدی به ترتیب ۴۹ هزار و ۴۸ هزار و ۲۹۵ خواهد بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا