کد خبر: 11080052563
اقتصاد کلان

بیت کوین در کانال ۶۱ هزار دلار قرار گرفت

قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، ورود ماه گذشته اولین صندوق معامله شده در مبادلات ایالات متحده مرتبط با قیمت بیت کوین، به عنوان قوی‌ترین راه اندازی ETF تاریخ را ثبت کرد و به سرعت، بیش از یک میلیارد دلار دارایی جمع کرد.

صندوق بیت کوین Valkyrie Investments پس از ETF (استراتژی بیت کوین ProShares ) دومین بازار را به خود اختصاص داد. انتظار می‌رود چندین ETF آتی بیت کوین به زودی راه اندازی شوند.

برای سرمایه گذاران، این فرصتی است برای جبران موقعیت از دست رفته در کانادا و اروپا، جایی که ۱۰ها محصول مبادله شده در مبادلات که هم قیمت لحظه‌ای و هم معاملات آتی بیت کوین را دنبال می‌کنند، و دیگر ارز‌های رمزپایه ۱۰ها میلیارد دلار دارایی جمع آوری کرده‌اند.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۱۶۱ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۲.۱۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۱۵.۲ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۸۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۰.۳۵ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۰۲  درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۱۱ آبان ماه در ادامه این خبر ببینید؛

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین ۶۱.۶۳۷ ۱,۶۹۷,۳۹۴,۳۸۰
اتریوم ۴۳۶۱
۱۱۸,۵۲۵,۰۸۸
بایننس کوین ۵۴۲ ۱۴,۴۸۷,۹۸۸
تتر ۱ ۲۷,۹۰۱
کاردانو ۱.۹۶ ۵۴,۲۹۵
سولانا ۲۰۳ ۵,۷۵۵,۳۹۸
ریپل ۱.۱ ۳۰,۴۸۹
 پولکادات ۴۸ ۱,۳۳۹,۳۵۹

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا