تزریق بیش از ۱۰۵ هزار دوز واکسن کرونا از سوی بهداشت و درمان نفت تهران

  کد خبر: 120701103485

به همت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تهران در یک سال گذشته ۱۰۵ هزار و ۲۸۳ دوز واکسن کرونا در سه نوبت به کارکنان وزارت نفت و عموم مردم تزریق شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، بر اساس آمار یک ساله واحد بهداشت محیط این مرکز  ۱۱ هزار و ۵۹ دوز واکسن کرونا در بیمارستان نفت تهران و ۹۴ هزار و ۲۲۴ دوز در پایگاه واکسیناسیون باشگاه فرهنگی ورزشی تهرانسر به کارکنان و عموم مردم تزریق شده است.

بر پایه این گزارش، تعداد ثبت سیستمی موارد بیماری کووید ۱۹ در سامانه‌های وزارت بهداشت و طرح شهید سلیمانی از اواسط سال ۱۴۰۰ تاکنون به ۶ هزار و ۳۱۰ مورد رسید.

همچنین تکمیل فرآیند واکسیناسیون تمامی کارکنان و خانواده‌های تحت پوشش مطابق با دستورعمل‌های ستاد ملی کرونا و اجرای سایر پروتکل‌های بهداشتی علیه بیماری کرونا و صدور یک هزار و ۵۳۳ کارت تندرستی برای کارکنان از اقدام‌های قابل توجه همکاران واحد بهداشت محیط در بیمارستان نفت تهران است.

بررسی فعالیت‌های انجام‌شده در واحد بهداشت محیط نشان می‌دهد در ۱۱ ماه گذشته، کارشناسان این واحد ۱۱ هزار و ۹۸۲  مورد بازدید تخصصی بهداشتی از بیمارستان و مراکز درمانی و ۴ هزار و ۵۵۴ مورد بازدید تخصصی بهداشتی از ادارات تحت پوشش داشته‌اند.

شایان ذکر است ۲۴۹ مورد آزمایش و ۹۵۱ مورد کلر و pH سنجی در فرآیند نمونه‌برداری میکروبی و شیمیایی از آب و پساب بیمارستان نفت تهران انجام شده است.

تکمیل پروژه‌های توسعه اتاقک امحای زباله و نصب دستگاه شماره ۲ امحا از نوع مرطوب برای بیمارستان نفت تهران و پروژه اتصال سیستم فاضلاب درمانگاه آزادی به سیستم جمع‌آوری فاضلاب شهر تهران از دیگر اقدام‌هایی است که در یک سال گذشته در واحد بهداشت محیط انجام شد.

خروج از نسخه موبایل