کد خبر: 21060045937
اخبار شرکت هابانک و بیمه

تسریع در فرآیند خدمات اعتباری با «صدف» بانک ملی

همزمان با سالروز تاسیس بانک ملی طرح «صدف» با هدف پاسخگویی مناسب جهت رفع تمامی نیازهای مالی مشتریان و تسهیل و تسریع در فرآیند خدمات اعتباری، در تمامی شعب امکان‌پذیر شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی، این طرح در قالب عقد مرابحه و بر اساس میزان ماندگاری منابع نزد بانک در قبال سپرده‌های ۶ماهه، ۹ماهه و یک ساله به هموطنان گرامی پرداخت می‌شود. از این رو تمامی اقشار جامعه و مشتریان بانک می‌توانند با سپرده‌گذاری نزد بانک با توجه به نوع نیاز و توانمندی خود در پرداخت اقساط از تسهیلات متنوع این طرح بهره‌مند شوند.

در این طرح تمامی اقشار جامعه اعم از پزشکان، وکلا، کارگران، کارمندان، رانندگان، قضات، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، مهندسان، کارآفرینان، خانم‌ها و سرپرستان خانواده‌ها، مکانیک‌ها و …می‌توانند با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری نزد بانک از تسهیلات این طرح بهره‌مند شوند.

نرخ سود تسهیلات موضوع این طرح از یک درصد تا ۱۸درصد و مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی از ۱۲ماه تا ۶۰ماه است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری به شعب سراسر کشور و یا از طریق نشان بانک؛ اولین شعبه دیجیتال بانک ملی و سامانه‌های بانکداری الکترونیک این بانک نظیر بام به صورت غیرحضوری اقدام به افتتاح حساب کنند و با سپرده‌گذاری نزد بانک بعد از ۶ماه از تاریخ افتتاح حساب برای دریافت تسهیلات از طرح یادشده به شعبه مراجعه و با توجه به شرایط و نیاز خود با انتخاب یکی از تسهیلات متنوع طرح از مزایای آن استفاده کنند.

در این طرح امتیاز اخذ تسهیلات، قابل انتقال به افراد درجه یک خانواده شامل پدر، مادر، فرزندان، خواهر، برادر و همسر نیز هست.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا