تصمیم «هوندا و سونی» در تولید مشترک خودرو برقی در آینده

  کد خبر: 15120072959

دوغول صنعت ژاپن قصد دارند در تولید خودرو برقی با ارزش افزوده بالا با یکدیگر مشارکت کنند. شرکت« سونی» مدت‎ها به این امر فکر می‎ کرد و اکنون تصمیم گرفته است با مشارکت شرکت« هوندا» آن را عملی کند.

این غول صنایع الکترونیکی که تصمیم به تولید این خودرو با همکاری هموطن خود گرفته است؛ خواهد توانست نقش اول را درجهان خودرودر این زمینه ایفا کند.

این دو گروه صنعتی ژاپنی تصمیم خود را مبنی بر تولید مشترک خودروی برقی با ارزش افزوده بالا اعلام کردند. آنها همچنین بر ارائه خدمات حرکتی این خودرو در سطحی عالی تأکید داشتند.

تمام برنامه‎ریزی‎ها به طور مشترک میان دو شرکت انجام شده است تا خودروهای برقی جدید طراحی، تولید و عرضه شوند. شرکت «هوندا» اولین سری خودروبرقی جدید را در کارخانه  خود تولید ومونتاژ می‎ کند.

شرکت «سونی» نیز به نوبه خود با توجه به تخصص الکترونیکی خود در زمینه امور مربوط به تحرک خودرو، فعالیت‎ های تصویربرداری ، مخابراتی و شبکه‎ های گوناگون الکترونیک مورد نیازش از جمله در زمینه سرگرمی در این خصوص فعالیت می‎کند.

اولین ثمرات این همکاری در سال ۲۰۲۵(۱۴۰۳) حاصل خواهند شد. سازندگان این خودروی جدید برقی هدف خود را « تبدیل دنیای حرکت به دنیای احساسات»  بیان کرده اند.

منبع:فیگارو

خروج از نسخه موبایل