کد خبر: 080901110834
اقتصاداقتصاد کلانبورس

تصویرسازی از وزیر اقتصاد با پول سهامداران بورس!

روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار که یک نهاد عمومی غیردولتی است و بودجه آن از طریق کارمزد سهامداران تأمین می‌شود، مشغول مستند سازی خدمات وزیر اقتصاد، آماده سازی گزارش عملکرد ده ماهه وزارتخانه، ساخت انواع تیزر از وزیر اقتصاد در دیدار با خودروسازان و استانداران و… است.

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد ۱۰۰- بر اساس اسناد مالی که در اختیار این رسانه قرار گرفته است، سازمان بورس که فاقد هرگونه وابستگی به بودجه دولتی است از جیب سهامداران در حال خرج کردن برای وزارت اقتصاد است.

 روابط عمومی سازمان بورس که در تعریف اداری و تشکیلاتی هیچ‌گونه تعهدی مبنی بر خدمت‌رسانی به وزارت اقتصاد ندارد، از جیب بیت المال در حال ساخت تیزر، موشن گرافیک، گزارش عملکرد و حتی «تصویرسازی از وزیر اقتصاد» است!!

 این اتفاقات در حالی از زیر چشم سهامداران پنهان است که تمام اسناد و مدارک این فعالیت‌ها با امضای مدیر روابط عمومی سازمان بورس در اختیار  امور مالی سازمان بورس قرار می‌گیرد و مرتب و منظم چک آنها پاس می‌شود!

سازمان بورس به عنوان نهاد ناظر باید مظهر شفافیت باشد، اما متاسفانه روابط عمومی این سازمان، در حال انجام اقداماتی خارج و حتی خلاف شرح وظایف قانونی خود آنهم از جیب سهامداران است.

 امید می‌رود سازمان بورس به این اتفاقاتی که زیر گوش خودش در حال رخ دادن است، حساس‌ باشد و حداقل از مدیر مالی سازمان، لیست صورتحساب‌هایی که این مدت مدیر روابط عمومی به دوش این سازمان گذاشته را مطالبه کند تا از جزئیات این اسناد و مدارک مطلع شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا