کد خبر: 15080053236
جامعه و فرهنگ

جوان ۲۶ ساله وسط خیابان به رگبار بسته شد +جزییات

عامل قتل مسلحانه جوانی ۲۶ ساله خاشی پس از ۲ سال فرار به دام افتاد.

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان “خاش”، عامل قتل مسلحانه جوانی ۲۶ ساله خاشی پس از ۲ سال فرار به دام افتاد.

سردار احمد طاهری امروز اظهار کرد: در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ در پی قتل مسلحانه جوانی ۲۶ ساله، در یکی از محلات شهرستان خاش موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

قتل مسلحانه در خاش

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان خاش با حضور در محل قتل و تحقیقات گسترده میدانی، عامل این جنایت را شناسایی و مشخص شده که این فرد به دلیل یک سری اختلافات قبلی طی یک نزاع این جوان را با شلیک چند گلوله سلاح کلاش به قتل رسانده و به مکانی نامعلوم گریخته است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که در صدد دستگیری قاتل فراری بودند، چند روز قبل اخباری مبنی بر حضور مجدد قاتل در استان و ترددش در سطح شهرستان خاش به دست آورده و تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی مخفیگاه او آغاز کردند.

سردار طاهری گفت: در نهایت با تلاش شبانه روزی پلیس مخفیگاه قاتل در یکی از روستاهای حومه خاش شناسایی، و متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از ۲ سال فرار دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف متهم به جنایت ارتکابی خاطر نشان کرد: عامل این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا