کد خبر: 30070050818
اخبار شرکت ها

حضور بیمه «ایران‌معین» در بزرگترین رویداد حوزه انرژی

شرکت بیمه ایران معین، راهبر بازار بیمه مناطق آزاد کشور، در بزرگترین رویداد مربوط به حوزه انرژی کشورحضور یافت.

نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید پذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، که از سوم تا پنجم آبان ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود فرصتی است تا شرکت‌های بیمه ضمن نشان دادن توانمندی‌های مجموعه در ارائه خدمات بیمه‌ای به فعالان عرصه انرژی، سهم خود را نیز از این بازار گسترش دهند.

با توجه به حضور بیمه ایران‌معین در جمع شرکت‌های بیمه‌گر حوزه انرژی، مشارکت در نمایشگاه مذکور می‌تواند به همکاری‌های جدید منجر شود.

فعالیت ایران‌معین در حوزه انرژی به گونه‌ای بوده که درآمد حاصل از صدور بیمه‌نامه‌های انرژی این شرکت از حدود ۴ میلیارد تومان در سال ۹۸ به بیش از ۳۴ میلیارد تومان در سال ۹۹ افزایش یافته که طی این فرایند درصدد است هدف‌گذاری یکساله تعیین شده در خصوص جذب پرتفوهای انرژی را تا پایان ۱۴۰۰ محقق کند.

هلدینگ خلیج فارس، شرکت نفت و گاز پتروشیمی تامین (تاپیکو)، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی گاز بید بلند و پتروشیمی بوعلی سینا از جمله بزرگترین مشتریان بیمه ایران معین در حوزه انرژی هستند.

نمایشگاه و همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، با هدف کمک به رشد اقتصاد ملی، توجه بیشتر به موضوع دیپلماسی اقتصادی و تقویت پیشران‌های اقتصادی، فعالان بخش دولتی و خصوصی را در کنار هم جمع کرده است.

برقراری تعادل میان حوزه انرژی و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، تسهیل زمینه‌های صادرات انرژی و کالاهای نهایی مرتبط با حوزه نفت و گاز، ایجاد ارزش افزوده و جذابیت‌های لازم برای کلیه ذی نفعان این صنعت بزرگ و راهبردی به همراه سرمایه گذاران خارجی را می توان از دیگر اهداف برگزاری این رویداد برشمرد.

گفتنی است؛ در این رویداد علاوه بر بخش نمایشگاهی، ده‌ها پنل، سخنرانی و نشست های علمی و تخصصی نیز جریان خواهد داشت

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا