کد خبر: 20090060355
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر از کادر بهداشت و درمان

بانک قرض‌الحسنه مهر با خرید تجهیزات پزشکی و قرار دادن آن در اختیار کادر بهداشت و درمان و همچنین پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه سعی کرده از این قشر در وضع سخت کنونی حمایت کند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر، با مشارکت در طرح شهید سلیمانی وزارت بهداشت تجهیزات پزشکی مختلفی اعم از دستگاه اکسیژن‌ساز، کپسول اکسیژن، مانومتر، ترالی، دستگاه ضدعفونی‌کننده محیط(UV)، تب‌سنج لیزری، پالس اکسی‌متر و بارکدخوان خریداری و با هماهنگی وزارت بهداشت در اختیار مراکز بهداشتی و پایگاه‌های سلامت سراسر کشور قرار داده است.

این بانک مبلغ ۳۰۰میلیارد ریال را برای تهیه ۲۵هزار قلم تجهیزات پزشکی یادشده برای پیشگیری، کنترل، واکسیناسیون و درمان کرونا تخصیص داده است.

بانک قرض‌الحسنه مهر برای نخستین بار در کشور با اختصاص بودجه از محل جریمه دیرکرد، اقدام به خرید اقلام مورد نیاز در زمینه پیشگیری، درمان و کنترل بیماری کرونا کرده است.

خرید این اقلام نخستین گام شایسته بانک قرض‌الحسنه مهر برای استفاده منابع حاصل از وجه التزام در حوزه مسئولیت اجتماعی و امور عام‌المنفعه به شمار می‌رود.

بانک قرض‌الحسنه مهر همچنین با امضای تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های علوم پزشکی به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه‌ به کادر بهداشت و درمان اقدام کرده است.

به‌علاوه این بانک تاکنون بیش از ۱۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه نیز به دانشجویان دستیاری پزشکی پرداخت کرده است.

فعالیت در حوزه بهداشت و درمان یکی از محورهای همیشگی فعالیت بانک قرض‌الحسنه مهر در حوزه مسئولیت اجتماعی بوده و این بانک از آغاز فعالیت خود تاکنون اقدامات مختلفی را در این حوزه انجام داده است.

مشارکت در ساخت بیمارستان ۳۰۰تخت‌خوابی اعصاب و روان و همچنین ساخت و بازسازی ۳خانه بهداشت در مناطق محروم و آسیب‌دیده از جمله این اقدامات است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا