کد خبر: 170203158535
اخبار شرکت هابانک و بیمهمدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران

افزایش بودجه صندوق بیماران خاص به ۹ همت/ ارایه بسته‌های خدمتی دندانپزشکی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از افزایش بودجه صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج از هفت به ۹ همت خبر داد و گفت: بسته خدمتی دندانپزشکی برای ۱۰ بیماری خاص بارگذاری شده و می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

به گزارش عصر اقتصاد، محمد مهدی ناصحی روز دوشنبه در یک نشست خبری به مناسبت روز ملی بیماران خاص و صعب العلاج (۱۸ اردیبهشت) که در محل سازمان برگزار شد، افزود: ۵۳ بیماری خاص و صعب العلاج در سامانه بیمه سلامت بارگذاری شده و هزینه های دارویی و بستری آنها با پوشش بیمه سلامت در راستای اجرای نسخه الکترونیکی و کاهش پرداختی از جیب مردم ، پرداخت می شود.

وی ادامه داد: بسته های ارایه خدمات حمایتی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج شامل تشخیصی، دارویی و توانبخشی غنی بوده و در حال بازبینی هستند و باید خدمات مناسبی برای بیماران ارایه شود و با توجه به اینکه شمار بیماران سه برابر حجم بیماریها هست باید تعداد آنها با ارایه خدمات بهتر و پیشگیری کمتر شوند.

ناصحی تصریح کرد: هزینه های بستری ، پیوند و کاشت حلزون نیز از سوی صندوق پرداخت و بسته خدمتی هپاتیت سی در بسته های سامانه ای سازمان بیمه سلامت بارگذاری شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا