کد خبر: 27020027278
اخبار شرکت هابانک و بیمه

حمایت بانک ملی از تولید واکسن کرونا

بانک ملی در عمل به مسئولیت اجتماعی در راستای ساخت واکسن ویروس کرونا در کشور با سرمایه‌گذاری، تخصیص اعتبارات و ارائه تسهیلات مورد نیاز به شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه بهداشت و درمان و سلامت‌محور و شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد زیست‌بوم فناوری در تحقیقات اولیه و توسعه زیرساخت‌های لازم برای تولید پایدار واکسن کووید ۱۹آنها را حمایت و کمک کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی، پس از شیوع ویروس کرونا تلاش برای مطالعات تحقیقاتی و اقدامات اولیه برای ساخت واکسن این بیماری به‌عنوان راه حلی پایدار در بسیاری از کشورها از جمله ایران آغاز شد که وجود هزینه‌های تحقیقاتی و تولید ویال‌های آن موانعی برای ساخت واکسن کووید ۱۹ ایجاد کرده است.

براین اساس همکاری‌ها، اقدامات و گام‌های حمایتی بانک ملی از صنعت داروسازی کشور برای ساخت و تولید واکسن کرونا موجب افزایش ظرفیت‌های تولید بومی این واکسن در داخل و تبدیل ایران به قطب تولید واکسن کرونا در دنیا کرده است. شرکت داروسازی اسوه و شتاب‌دهنده و مرکز رشد زیست فناوری پایا فن یاخته به عنوان شریک و مهمترین تولیدکننده‌های واکسن کووید ۱۹با حمایت‌ها و پشتوانه بی‌دریغ و همه‌جانبه بانک ملی با مطالعه و انجام اقدامات اولیه تحقیقاتی در حال ساخت و تولید انبوه واکسن ویروس کرونا هستند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا