کد خبر: 05080051442
اخبار شرکت ها

حمایت راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از سازندگان قطعات داخلی صنایع کشور

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در سومین روز از نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی و انرژی های تجدید پذیربا حضور در غرفه انجمن شرکت های سازنده تجهیزات صنعت نفت، بر حمایت های راهبری این سازمان از سازندگان قطعات داخلی صنایع کشور تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی امید شهیدی نیا در حاشیه حضور در غرفه انجمن شرکت های سازنده تجهیزات صنعت نفت اظهارداشت: در این بازدید که با هدف افزایش تعاملات دوسویه و همچنین تقویت سازندگان داخلی تجهیزات صنعت نفت در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» انجام شد، از نزدیک آخرین دستاوردهای صنعتگران ایرانی مورد بررسی قرار گرفت.

وی همچنین گسترش همکاری های این سازمان با قعطه سازان داخلی را ضروری عنوان کرد و افزود: زمینه توسعه فعالیت های مشترک در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات با کیفیت داخلی به عنوان یک اولویت اساسی در این سازمان مورد پیگیری قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اضافه کرد: در راستای تحقق شعار امسال و همچنین حمایت از کالای ایرانی، همکاری های مشترک این سازمان و سازندگان قطعات داخلی صنایع کشور علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی مناسب در کشور باعث افزایش ظرفیت های تولیدی و رشد اقتصادی در کشور خواهد شد.

گفتنی است، در پایان نشست مشترک رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و اعضای انجمن سازندگان قطعات داخلی، مقرر شد تا همزمان با انجام هماهنگی های لازم، پایگاهی توسط این انجمن در راستای برآورد نیاز تجهیزات و قطعات مورد نیاز صنعت در شهرستان ماهشهر ایجاد گردد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا