کد خبر: 28090061563
اخبار شرکت ها

در مراسم تجلیل از پرستاران شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر عنوان شد: فداکاری خالصانه پرستاران قابل ستایش است

آئین تجلیل از پرستاران شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر با حضور مدیر عامل، معاونین و جمعی از مدیران شرکت، رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان و مدیران عالی حوزه سلامت شهرستان سیرجان برگزار شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد؛ به مناسبت روز پرستار و ایام ولادت باسعادت حضرت زینب(ص) شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر اقدام به تجلیل از پرستاران شاغل در این شرکت نمود.

محمد محیاپور مدیر عامل شرکت در این آئین، ضمن تقدیر از تلاش دلسوزانه پرستاران در دوران کرونا گفت: پرستاری به نوعی عبادت است و یک پرستار از آسایش، راحتی و سلامتی خود مایه می‌گذارد تا جان بیماران را نجات دهد و این فداکاری خالصانه قابل‌ستایش است. وی افزود: در دوران کرونا شاهد ازخودگذشتگی قشر پرستار بودیم تا بتوانند با تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر، با این ویروس منحوس مبارزه کنند.

محمدی رییس دانشکده علوم پزشکی سیرجان نیز تلاش پرستاران را غیرقابل‌جبران خواند و گفت: ایثاری که پرستاران در دوران کرونا انجام داده‌اند به‌هیچ‌وجه قابل جبران نیست و تنها خداوند متعال می‌تواند قدر زحمات و رشادتی را که پرستاران در این ایام از خود به خرج دادند بشناسد و جبران کند. وی افزود:کمک ها و حمایت های شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر وسایر شرکت های منطقه در ایام کرونا قابل تقدیر است و در این مدت کمک شایانی به حوزه بهداشت و درمان از جانب این شرکت ها صورت گرفت.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح سپاس و تندیس یادبود از پرستاران شاغل در شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر تجلیل شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا